Gå til innhold

Kan pantelappen brukes i alle matvarebutikker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går panta jeg masse flasker, men glemte å bruke lappen i kassen... Kan jeg bruke det på mandag? Må det være i sammebutikk som jeg fikk den, eller et annet sted kanskje ?:) :) Beklager for dumt spørsmål, jeg vil bare ikke drite med ut i kasse.

Anonymous poster hash: 48bb6...6d4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må være samme butikk

• Liker 3
Skrevet

Detmå være i samme butikk, selvfølgelig.... Om det må være samme dag er jeg usikker på.

Anonymous poster hash: ebd8c...588
Skrevet

Selvsagt kan du bruke den overalt. Det blir som om du skulle solgt en bukse og krevd betaling fra en annen som har for vane å kjøpe bukser.

:ironi:

Anonymous poster hash: 01234...990
  • Liker 4
Skrevet

Må være samme butikk, tenger ikke å være samme dag.

• Liker 3
Skrevet

Det må være samme butikk, men trenger ikke være samme dag (dog tror jeg den må benyttes innen et visst tidsrom fra flaskene ble pantet).

Skrevet

Detmå være i samme butikk, selvfølgelig.... Om det må være samme dag er jeg usikker på.

Anonymous poster hash: ebd8c...588

Jesus jeg kunne jo ikke vite at det må vere same butikk ! :blomst::blomst: :blomst:

Anonymous poster hash: 48bb6...6d4

Skrevet

Har aldri sett at det står noen utgåelsesdato på pantelappen. Jeg har brukt den flere uker etter jeg pantet. Men den må brukes i samme butikk ja.

Anonymous poster hash: ec97f...cec
Skrevet

Må brukes i samme butikk og innen 3 mnd vil jeg tro. Har hatt flere som har kommet innom med gamle pantelapper fra februar som ikke funker selv om de er fra samme butikk

Skrevet

Enkelte operer med 3 måneder tror jeg, så på mandag skal gå helt fint :)

Hvis det mot all formodning ikke går an så kan butikksjef/låseansvarlig overkjøre pcen og gi deg pengene så lenge du forklarer situasjonen :)

Skrevet

Jeg kom med en pantelapp etter 2 uker, og fikk småkjeft av kassegutten. Han hentet daglig leder, som fiksa det for meg da, men sa at neste gang gikk det ikke. Dette var på kiwi.

Anonymous poster hash: 828e5...f9a
Skrevet

Jobber selv i matbutikk, og som de sier så må den pantes i samme butikk.

På rema er det sånn at så lenge strekkoden fungerer (ikke er slitt eller lignende), så kan den brukes.
Har i mitt år i kassa ikke kommet over at en pantelapp er "for gammel", såfremt maskinen klarer å skanne den :)

Skrevet

Må det være samme butikk, eller holder det at det er samme kjede? Byttelapper og den slags fungerer jo gjerne i alle butikker som tilhører samme kjede.

Anonymous poster hash: 267a7...b38

Skrevet

Aldri tenkt tanken på at man kan få pengene fra andre butikker enn der man pantet. Har glemt å levere inn pantelappen selv noen ganger og bare brukt den neste gang, men nå handler jeg så og si nesten bare på en og samme butikk.

Anonymous poster hash: 7e950...a9c
Gjest anonym2233
Skrevet

Det må være i samme butikk. :)

Har fått pantelapper en sjelden gang, her og der, som er minst 1år gamle... :P

Skrevet

Barn og familie-kategorien brukes til mye rart

• Liker 1
Skrevet

Hvor mange svar tror dere TS trenger på spørsmålet?

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...