AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Del Skrevet 5. oktober 2014 I går panta jeg masse flasker, men glemte å bruke lappen i kassen... Kan jeg bruke det på mandag? Må det være i sammebutikk som jeg fikk den, eller et annet sted kanskje ? :) Beklager for dumt spørsmål, jeg vil bare ikke drite med ut i kasse. Anonymous poster hash: 48bb6...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 5. oktober 2014 #2 Del Skrevet 5. oktober 2014 Det må være samme butikk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #3 Del Skrevet 5. oktober 2014 Detmå være i samme butikk, selvfølgelig.... Om det må være samme dag er jeg usikker på. Anonymous poster hash: ebd8c...588 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #4 Del Skrevet 5. oktober 2014 Selvsagt kan du bruke den overalt. Det blir som om du skulle solgt en bukse og krevd betaling fra en annen som har for vane å kjøpe bukser. Anonymous poster hash: 01234...990 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisske Skrevet 5. oktober 2014 #5 Del Skrevet 5. oktober 2014 Må være samme butikk, tenger ikke å være samme dag. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 5. oktober 2014 #6 Del Skrevet 5. oktober 2014 Det må være samme butikk, men trenger ikke være samme dag (dog tror jeg den må benyttes innen et visst tidsrom fra flaskene ble pantet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #7 Del Skrevet 5. oktober 2014 Detmå være i samme butikk, selvfølgelig.... Om det må være samme dag er jeg usikker på. Anonymous poster hash: ebd8c...588 Jesus jeg kunne jo ikke vite at det må vere same butikk ! :blomst: Anonymous poster hash: 48bb6...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #8 Del Skrevet 5. oktober 2014 Har aldri sett at det står noen utgåelsesdato på pantelappen. Jeg har brukt den flere uker etter jeg pantet. Men den må brukes i samme butikk ja. Anonymous poster hash: ec97f...cec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweg Skrevet 5. oktober 2014 #9 Del Skrevet 5. oktober 2014 Må brukes i samme butikk og innen 3 mnd vil jeg tro. Har hatt flere som har kommet innom med gamle pantelapper fra februar som ikke funker selv om de er fra samme butikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepperbiff Skrevet 5. oktober 2014 #10 Del Skrevet 5. oktober 2014 Enkelte operer med 3 måneder tror jeg, så på mandag skal gå helt fint Hvis det mot all formodning ikke går an så kan butikksjef/låseansvarlig overkjøre pcen og gi deg pengene så lenge du forklarer situasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #11 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg kom med en pantelapp etter 2 uker, og fikk småkjeft av kassegutten. Han hentet daglig leder, som fiksa det for meg da, men sa at neste gang gikk det ikke. Dette var på kiwi. Anonymous poster hash: 828e5...f9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottah Skrevet 5. oktober 2014 #12 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jobber selv i matbutikk, og som de sier så må den pantes i samme butikk. På rema er det sånn at så lenge strekkoden fungerer (ikke er slitt eller lignende), så kan den brukes. Har i mitt år i kassa ikke kommet over at en pantelapp er "for gammel", såfremt maskinen klarer å skanne den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #13 Del Skrevet 5. oktober 2014 Må det være samme butikk, eller holder det at det er samme kjede? Byttelapper og den slags fungerer jo gjerne i alle butikker som tilhører samme kjede. Anonymous poster hash: 267a7...b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #14 Del Skrevet 5. oktober 2014 Aldri tenkt tanken på at man kan få pengene fra andre butikker enn der man pantet. Har glemt å levere inn pantelappen selv noen ganger og bare brukt den neste gang, men nå handler jeg så og si nesten bare på en og samme butikk. Anonymous poster hash: 7e950...a9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 5. oktober 2014 #15 Del Skrevet 5. oktober 2014 Det må være i samme butikk. Har fått pantelapper en sjelden gang, her og der, som er minst 1år gamle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 5. oktober 2014 #16 Del Skrevet 5. oktober 2014 Barn og familie-kategorien brukes til mye rart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 5. oktober 2014 #17 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hvor mange svar tror dere TS trenger på spørsmålet? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå