AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 kan jeg steke koteletter og potetbåter og grønnsaker i ildfast form og helle bernaise saus over før jeg setter den inn? eller blir melka i sausen svidd / alt koker? ja er litt uvitende her Anonymous poster hash: d2d64...3a6 1
fuksia Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 jeg ville ikke gjort det sånn. jeg pleier å steke kotelettene lenge på lav varme, ha poteter i en egen form og sette de inn i ovnen omtrent siste halvtimen, avhengig av hvor store de er. hva jeg gjør med grønnsaker spørst hva slags grønnsaker det er, om det er rotgrønnsaker har jeg de gjerne sammen med potetene, om det ikke er det enten steker jeg de eller koker de. bernaisesaus ville jeg hatt ved siden av, jeg tror ikke det blir så bra å helle den over alt.
murray Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Off topic: Det er ikke melk i bernaisesaus On topic: Skjær opp grønnsakene (inkludert potetbåtene) og ha dem i en pose sammen med olivenolje, salt og pepper. Rist godt og fordel utover et stekebrett. Stekes i ovnen på 250 grader i ca 15-20 min. Kotelettene stekes i panna med smør og saltes og pepres når de er ferdige. Sausen kan du ha som tilbehør. 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Off topic: Det er ikke melk i bernaisesaus On topic: Skjær opp grønnsakene (inkludert potetbåtene) og ha dem i en pose sammen med olivenolje, salt og pepper. Rist godt og fordel utover et stekebrett. Stekes i ovnen på 250 grader i ca 15-20 min. Kotelettene stekes i panna med smør og saltes og pepres når de er ferdige. Sausen kan du ha som tilbehør. om ts mener posesaus så er det melk i den.. Anonymous poster hash: ad98e...a49
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 Ikke over, det blir bare fastbrent søl. takk, det var dette jeg mente. ja er posesaus litt flaut å si det på et mat forum men.. eller bytter ut melk med fløte da men er vel ikke store forskjellen. ts Anonymous poster hash: d2d64...3a6
venus_ Skrevet 5. oktober 2014 #7 Skrevet 5. oktober 2014 Bearnes skiller seg ved høy temperatur så ville ikke hatt den i ovnen nei. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå