Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei alle sammen! Først og fremst vil jeg si at det er jo helt genialt å lage en egen plass for "Juleforberedelser" nå som det begynner å nærme seg!

Har egentlig funnet ut hva jeg skal gi til alle, men har stoooore problemer med å finne ut hva jeg skal gi i gave til min far og min stefar. De er begge viktige for meg fordi min far er min far, og min stefar har vært i livet mitt i 14 år! :)

Litt om min stefar: Han er veldig glad i snescootere og biler, han jobber hardt for seg og sin familie, han er glad i filmer, men han har alt han trenger innenfor disse tingene... Og filmene er han så sær på at jeg aner ikke helt hvilken jeg skulle ha valgt. Hvert år har han ønsket seg boksere/sokker.... Så det har blitt det da pluss en melkesjokoladeplate/marsipangris og ett par flakslodd.... Er det noen av dere som kanskje har noen andre tips enn det? Bladabbonnement? Hvis ja, hvilket er det som er bra? Han har lese og skrivevansker så bladet må være på norsk.

Litt om min far: Han elsker alt slags rare "duppeditter", elektroniske sådan. Han er ganske barnslig og kan finne på å kjøpe seg fjernstyrte biler og andre "guttevalp-leketøy". Han er kjent fra revy ifra Nord Norge og elsker humor slik som kristian valen e.l. Han elsker morsome slogans. Han elsker biler, og egentlig det meste som har med det å gjøre. Hva kan jeg gi han? Gjerne noe kult å annerledes?

PS: INGEN av dem trenger NOEN som helst former for verktøy, bildeler eller noe sånt da de har alt dette fra før.

Kom med kule tips da? :D

Endret av kaffekjærring
  • Liker 1
Skrevet

Kanskje ikke "kult" forslag, men det blir alltid godt mottatt hvis interesse: gavekort på favorittspisested, kinobilletter eller gavekort på billettservice.no! Kanskje f.eks stefaren din vil ta med moren din på "dinner and a movie" ,eller faren din vil dra på et show med f.eks Kristian Valen? :) veldig fine gaver til de som har det meste, og det er hyggelig å gi en opplevelse! :)

Skrevet

Kanskje ikke "kult" forslag, men det blir alltid godt mottatt hvis interesse: gavekort på favorittspisested, kinobilletter eller gavekort på billettservice.no! Kanskje f.eks stefaren din vil ta med moren din på "dinner and a movie" ,eller faren din vil dra på et show med f.eks Kristian Valen? :) veldig fine gaver til de som har det meste, og det er hyggelig å gi en opplevelse! :)

Det er jo noe å vurdere! :) Takk!

• Liker 1
Skrevet

Hvis stefar liker smøscootere, hva med å gi han noen varme klær? Varmedress ol?

Jeg skal kjøpe en tykk, grå ullgenser fra wistex til min pappa, han har slitt ut flere gensere allerede. Jobber mye ute, og da trenger han varme, gode klær.

Ullundertøy er også en fin gave.

Skrevet

Kan du strikke? Eller hekle? Du kan jo lage varme votter, lue og sitteunderlag til stefaren din. Gjerne tovet sitteunderlag da :)

Skrevet

Hva med gavekort på cdon. Der har de filmer,spill,klær,duppeditter osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...