ZuZu Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Hei! For det første må jeg beklage hvis dere ser noen feil i teksten min, det er ikke lenge siden jeg har flyttet til Norge =) Hobbyen min er å sy. Jeg bare elsker å designe og sy klær, og kan sitte foran en symaskin i flere timer og sy for meg selv, eller for venner og familien. Nå studerer jeg på universitetet, og tenkte kanskje å tjene litt extra penger på hobbyen min, men problemet er at jeg er ikke sikker på hvordan jeg skal begynne. Hvor jeg skal begynne å reklamere klærne mine, og om det er mulig i det hele tatt her i Norge ? Har dere noen råd /tips?
LilleEirin Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg kjenner til fler som syr ved siden av annen jobb og tjener noen slanter her og der, men ingen store beløper. Så det er vel mulig å tjene noe.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Finn.no og Epla.no? Lage ark med opplysninger og henge på handlesentre? Tror ikke en blir rik av det, men noe kan en sikkert tjene hvis en satser litt? I alle fall blir sikkert mange glade når noen vil sy klær til dem, eller hjelpe med en glidelås, eller et gardin av og til? Anonymous poster hash: 57103...d6d
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg ser at flere selger på epla.no Men da gjelder det og prise ting riktig og ikke til "gi bort priser". De som priser riktig (dvs. dyrere) er de som alltid selger mest Anonymous poster hash: aaf8d...e31
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 Meg over: også er det lurt å se på hva man skal selge å sy. Ting til baby selger som regel bra, tror jeg. Anonymous poster hash: aaf8d...e31
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #7 Skrevet 5. oktober 2014 velge* Anonymous poster hash: aaf8d...e31
ZuZu Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #8 Skrevet 5. oktober 2014 Tusen takk for svarene! Skal prøve å legge ut noen bilder på epla.no =)
ZuZu Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #9 Skrevet 5. oktober 2014 Meg over: også er det lurt å se på hva man skal selge å sy. Ting til baby selger som regel bra, tror jeg. Anonymous poster hash: aaf8d...e31 Det var en ganske god ide, takk skal du ha Har aldri prøvd å sy til barn, mest for de voksne, men skal prøve det
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #10 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg kjenner ei som syr og tjener faktisk ganske bra. Hun har eplabutikk, men tror hun tjener mye mer ved å være med på markeder (typisk julemarkeder, koffertmarked etc). Ikke uvanlig at hun selger for 4-5000 på en dag. MEN det gjelder å velge riktig produkter til riktig pris også. HUn lager mye vesker, barnetøy etc. Småting som ikke tar lang tid å lage og er lette å selge med god fortjeneste. Hun er også veldig flink og gjør godt kvalitetsarbeid, men velger også kule design og mønstre. Anonymous poster hash: 4072f...9e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå