himmeloghav Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Når målet er å gå ned i vekt, få strammere kropp, mindre mage, penere lår og rumpe. Her er mine: Først kondisjonsapparat, jeg velger ellipsemaskin og trimsykkel Deretter: Roing Beinpress Nedtrekk Brystpress Kettlebell med sving 8 kg Markløft med kettlebell Knebøy med kettlebell 8 kg Utfall med hantler 3 kg Arnholdgrep med hantler 3 kg Pushups med ball 2 kg, også til sidene Øvelser for rumpa liggende på rygg: opp og ned og knip med rumpa. Stå på alle fire: ut med motsatt arm og bein vannrett (stabiliseringsøvelse) Stå på alle fire: 90 grader i bein: løft annet hvert bein opp og ned Hva er dine?
Skrive feil Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Markløft Knebøy Utfall Benkpress Militærpress Foroverbøyd roing 1
Supraspinatus Skrevet 6. oktober 2014 #3 Skrevet 6. oktober 2014 Knebøy Frontbøy Markløft Pull ups Pressvending Push press Stående press Rykk Benkpress 1
himmeloghav Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2014 Blir det dobbelt opp med beinpress og knebøy?
Supraspinatus Skrevet 6. oktober 2014 #5 Skrevet 6. oktober 2014 Blir det dobbelt opp med beinpress og knebøy? Kommer an på hvorfor du har det. Om du bare er ute etter å bli sterkere i beina så bør du prioritere knebøy. Beinpress kan være en del av rehab, eller en del av idrettsspesifikke programmer. Alpinutøvere bruker øvelsen med gitte vekter for å trene på å stå i mot f.eks. g-kreftene de opplever i utfor.
Gjest Herr Heftig Skrevet 6. oktober 2014 #6 Skrevet 6. oktober 2014 Begynte nylig med knebøy med stanga foran. At jeg ikke har gjort det før kan jeg ikke fatte. Det må være den deiligste øvelsen noen sinne.
Gjest multibox Skrevet 6. oktober 2014 #7 Skrevet 6. oktober 2014 Skråbenk Markløft Knebøy Militærpress Stående roing
Gjest Tjoppa Skrevet 6. oktober 2014 #8 Skrevet 6. oktober 2014 Frontbøy Markløft Stående roing Militærpress Ymse ett-beins øvelser
electric_trond Skrevet 6. oktober 2014 #9 Skrevet 6. oktober 2014 90% av treningen min består av varianter av disse øvelsene: Rykk Støt Markløft Knebøy Press Roing Hangups
himmeloghav Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #10 Skrevet 7. oktober 2014 Kommer an på hvorfor du har det. Om du bare er ute etter å bli sterkere i beina så bør du prioritere knebøy. Beinpress kan være en del av rehab, eller en del av idrettsspesifikke programmer. Alpinutøvere bruker øvelsen med gitte vekter for å trene på å stå i mot f.eks. g-kreftene de opplever i utfor. Vil ha slankere og muskuløse bein.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå