Gå til innhold

Hvordan vet man at en gutt er interessert i et seriøst forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier hvordan vet man at en gutt er eller kan være interessert i et seriøst forhold? Noen tips....jeg er visst relativt dårlig på å analysere gutter :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis de begynner å legge planer for fremtiden: snakker om å flytte sammen, møte hans barn, vurderer deg opp mot seriøse kriterier som hvordan egner du deg som mor, elsker, stemor, hvordan du styrer du din økonomi etc. Hvis de viser at de ikke bare er opptatt av sex, men vil gjerne møte deg og gjøre annet også.

Endret av himmeloghav
Skrevet

Det er ikke noen garanti fra starten..hvis det stod skrevet i pannen på dem ville vel ingen kvinner slitt med å lese det :)

Men det viktigste vil jeg si er å se på handlinger, ikke ord. Det er også slik at de fleste menn er åpne for et forhold med den rette jenta, men sier ikke nei takk til sex. Så det er genuin interesse du skal se etter, ikke menn som går rundt og proklamerer at de vil ha et forhold.

F.eks.

- Han kontakter deg jevnlig, ikke sporadisk

- Han kontakter deg med formål å treffes. Ikke i siste liten og ikke bare på kveldstid.

- Han vil se deg både ukedager og helger (helgekvelder er anledning til å treffe andre jenter)

- Han pusher ikke altfor mye på sex og respekterer det når du sier du vil vente

- Han inkluderer deg med sine venner og er interessert i å treffe dine

- Han kommuniserer bra, er ikke vag eller unnvikende

- Han kontakter deg over telefon og vil treffes, ikke bare over sms eller chat

- Han forklarer seg skikkelig og uoppfordret, f.eks. hvis planene falt igjennom eller han ikke kunne se deg

Anonymous poster hash: 6154d...773
Skrevet

-hvis du merker at gutten henger en del rundt deg så er det en god indikator. generelt det at han ønsker å være sammen med deg og finne på ting. typisk ser du at han ber deg med ut på forskjellige greier og tar kontakt med deg jevnlig. da vet du at han egentlig er interessert i noe mer.

Anonymous poster hash: 65e90...3e9
Skrevet

Menn vil ikke ha noe forhold, de vil bare pule rundt og ha masse nye sex-partnere. Dessverre.

Anonymous poster hash: 0fee4...c2e
  • Liker 1
Skrevet

Menn vil ikke ha noe forhold, de vil bare pule rundt og ha masse nye sex-partnere. Dessverre.

Dessverre vil de det med andre, selv om de ikke vil det med deg.

Ikke legg bitterheten din over på unge jenter som faktisk fortsatt er optimistiske nok til å få det til å funke. De skal filtrere ut de som bare vil knulle rundt og vite det er mange av dem, men holde motet oppe. Kvinner som hater menn får aldri en god partner og spiralen fortsetter.

• Liker 6
Skrevet

Det stemmer da ikke. Mange menn som gifter seg og er tro mot partner. Når de er unge vil de kanskje det du skriver, men når de blir eldre blir de mer seriøse. Det er også en del unge menn som tidlig finner sin rette og de er jo seriøse.

Skrevet

Dessverre vil de det med andre, selv om de ikke vil det med deg.

Ikke legg bitterheten din over på unge jenter som faktisk fortsatt er optimistiske nok til å få det til å funke. De skal filtrere ut de som bare vil knulle rundt og vite det er mange av dem, men holde motet oppe. Kvinner som hater menn får aldri en god partner og spiralen fortsetter.

Nei det vil de ikke. Menn er utro så er bare å holde seg unna!

• Liker 1
Skrevet

Dette kalles "brent barn skyr ilden". Mange damer som er fornøyd med mannen sin og de har til og med barn med dem.

• Liker 2
Skrevet

Om du vil eliminere deg selv fra datingmarkedet - ingen problem. Det er neppe et tap for menn flest, for å si det rett ut. Kvalitetsmenn er ikke ute etter å "omvende" en kynisk kvinne, like lite som du er ute etter å endre din forutinntatte mening om alle menn.

Men det er andre kvinner som finner en partner hver dag, stifter familie og er lykkelige. Slutt å dra dem ned i elendigheten med deg.

• Liker 1
Skrevet

Hvis han er sammen med deg livet ut så kan du være rimelig sikker.

Skrevet

Har du møtt hver eneste mann?

• Liker 3
Gjest krokodillen
Skrevet

Det er ikke noen garanti fra starten..hvis det stod skrevet i pannen på dem ville vel ingen kvinner slitt med å lese det :) Men det viktigste vil jeg si er å se på handlinger, ikke ord. Det er også slik at de fleste menn er åpne for et forhold med den rette jenta, men sier ikke nei takk til sex. Så det er genuin interesse du skal se etter, ikke menn som går rundt og proklamerer at de vil ha et forhold. F.eks.- Han kontakter deg jevnlig, ikke sporadisk- Han kontakter deg med formål å treffes. Ikke i siste liten og ikke bare på kveldstid. - Han vil se deg både ukedager og helger (helgekvelder er anledning til å treffe andre jenter)- Han pusher ikke altfor mye på sex og respekterer det når du sier du vil vente- Han inkluderer deg med sine venner og er interessert i å treffe dine- Han kommuniserer bra, er ikke vag eller unnvikende- Han kontakter deg over telefon og vil treffes, ikke bare over sms eller chat- Han forklarer seg skikkelig og uoppfordret, f.eks. hvis planene falt igjennom eller han ikke kunne se deg Anonymous poster hash: 6154d...773

Ingen regel uten unntak. En FF jeg hadde var interessert men turde ikke ta initiativ forsi han trodde jeg ikke var interessert i noe mer.

Skrevet

Ingen regel uten unntak. En FF jeg hadde var interessert men turde ikke ta initiativ forsi han trodde jeg ikke var interessert i noe mer.

Men hvordan fant du ut at han egentlig var interessert da?

Gjest krokodillen
Skrevet

Men hvordan fant du ut at han egentlig var interessert da?

Det fikk jegvite i etterkant men da hadde vi gått hver år vei og jeg hadde fått kjæreste.

Han sa det.

Gjest constance90
Skrevet

Nei det vil de ikke. Menn er utro så er bare å holde seg unna! Anonymous poster hash: 0fee4...c2e

Ingenting er mer usexy enn kjønnshat. Ikke rart du er singel

• Liker 1
Skrevet

Om du vil eliminere deg selv fra datingmarkedet - ingen problem. Det er neppe et tap for menn flest, for å si det rett ut. Kvalitetsmenn er ikke ute etter å "omvende" en kynisk kvinne, like lite som du er ute etter å endre din forutinntatte mening om alle menn.

Men det er andre kvinner som finner en partner hver dag, stifter familie og er lykkelige. Slutt å dra dem ned i elendigheten med deg.

Vil bare unngå at flere damer skal bli ødelagt psykisk av menn. Hva er vitsen med å bli utnyttet av menn? Glad jeg holder meg unna.

Skrevet

Jeg er veldig sliten av menn. Har vært singel i 3 år, og alt har gått til helvete. Bare sist i helgen ble jeg vraktet på et utested av en jeg egentlig skulle bli sammen med.

Anonymous poster hash: ab74a...b96
Skrevet

Jeg er veldig sliten av menn. Har vært singel i 3 år, og alt har gått til helvete. Bare sist i helgen ble jeg vraktet på et utested av en jeg egentlig skulle bli sammen med.

Anonymous poster hash: ab74a...b96

Violins anyone?

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Yvonne (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...