AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Vil veldig gjerne finne en foundation som er snill mot huden, altså en jeg ikke får mye utbrudd av, som dekker, og som jeg samtidig kan ha råd til uten å måtte leve på havregrøt og nudler... Noen som kan anbefale meg noe? Anonymous poster hash: 5c2de...4d1
Gjest crazycatlady Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 Tikei er ihvertfall veldig billig. Selges på Tikei.se. De har prøver til slikk og ingenting også sånn at du kan finne fargen du trenger. De har også farger innen varme, kalde og nøytrale toner slik at man slipper å bli for gul eller rosa om man er nøytral i hudtonen f.eks. Tror jeg skal gå tilbake til Tikei etter å ha prøvd en masse drit jeg egentlig ikke er fornøyd med. 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Bareskin. Kjøp på eBay til 150 kr. Anonymous poster hash: bded6...e1b
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 tikei.no Anonymous poster hash: 45907...f4a
pluttipott Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Kjøper du på Blivakker.no så blir det ikke så dyrt, om ikke det også er over budsjettet ditt. Endret 5. oktober 2014 av pluttipott 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 Tikei er ihvertfall veldig billig. Selges på Tikei.se. De har prøver til slikk og ingenting også sånn at du kan finne fargen du trenger. De har også farger innen varme, kalde og nøytrale toner slik at man slipper å bli for gul eller rosa om man er nøytral i hudtonen f.eks. Tror jeg skal gå tilbake til Tikei etter å ha prøvd en masse drit jeg egentlig ikke er fornøyd med. tikei.no Dekker denne godt? Har de forresten et alternativ i flytende, eller har de bare i løspudderform? Anonymous poster hash: 5c2de...4d1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #8 Skrevet 5. oktober 2014 tikei.no Anonymous poster hash: 45907...f4a Kan du sende link til en god selger? Anonymous poster hash: 5c2de...4d1
Gjest crazycatlady Skrevet 6. oktober 2014 #9 Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Dekker denne godt? Har de forresten et alternativ i flytende, eller har de bare i løspudderform? Anonymous poster hash: 5c2de...4d1 Dekker godt, ja. De hadde bare løspudder sist jeg handlet der ihvertfall. Endret 6. oktober 2014 av RusaPåPus
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #10 Skrevet 6. oktober 2014 Siden to stykker kommenterte tikei ble jeg interessert. Aldri hørt om merket før. Hvem anbefalte dere det? Anonymous poster hash: f2531...1ad
lemon-aid Skrevet 6. oktober 2014 #11 Skrevet 6. oktober 2014 Kan absolutt anbefale tikei minerals! Jeg er selv kresen på foundation og hadde mye akne og tette porer. Dette er en vinner. 1
Gjest Nanna87 Skrevet 6. oktober 2014 #12 Skrevet 6. oktober 2014 Gå inn på elf.com Kjøp billig god mineral-pudder for bare 40 kroner boksen.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #14 Skrevet 6. oktober 2014 Dekker denne godt? Har de forresten et alternativ i flytende, eller har de bare i løspudderform? Anonymous poster hash: 5c2de...4d1 Den dekker ganske godt, og den gir et veldig naturlig resultat. De har ikke flytende, kun pudder. Kan du sende link til en god selger? Anonymous poster hash: 5c2de...4d1 Du kjøper på tikei.no Anonymous poster hash: 45907...f4a 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #15 Skrevet 6. oktober 2014 Bareskin. Kjøp på eBay til 150 kr. Det var deg jeg skulle spørre om du kunne sende link til en god selger, på eBay Anonymous poster hash: 5c2de...4d1
Gjest crazycatlady Skrevet 6. oktober 2014 #16 Skrevet 6. oktober 2014 Siden to stykker kommenterte tikei ble jeg interessert. Aldri hørt om merket før. Hvem anbefalte dere det? Anonymous poster hash: f2531...1ad Jeg husker ikke helt, men var sikkert her inne. Eller så googlet jeg mineralsminke.
^^Belle^^ Skrevet 7. oktober 2014 #17 Skrevet 7. oktober 2014 Bourjois Healthy Mix er en god og billig flytende foundation. Jeg mener at den også er god for de som reagerer på mye, jeg gjør ikke det og kan ikke uttale meg så mye om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå