Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar du en god ordentlig julevask før julen ?

Når tar du den ca ?

Hva innebærer julevasken ?

Hvor lang tid bruker du ?

Hvor stor er boligen ?

Anonymous poster hash: 26e36...67f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skrubber gulvene på lillejulaften før juletreet kommer i hus, men vasking av tak og sånt tar jeg i løpet av desember måned. Rundt 70 kvm. Bruker den tiden det tar. Liker å vite at det er skikkelig rent til jul overalt :)

Anonymous poster hash: 1a77a...17f
Gjest Silverstream
Skrevet

Ja, tror julevasken er den grundigste vasken vi gjør i huset i løpet av et helt år.

Vi har brukt å begynne å vaske ca. 1 uke før julaften.

Julevasken innebærer grundig vasking av alle overflater, inne i skuffer og skap, gelender, vinduer osv. Sist jul sto vi bokstavelig talt og skrubbet gulvene for hånd med såpevann og klut.

Bruker ca den uken på å bli ferdig.

Huset er ca 210kvm

Skrevet

jeg tar julevasken ca. midten av desember.. dette er en av årets mest grundige vask, den andre grundige vasken tar jeg rett før sommerferien..

da tar jeg ut alle tepper og vasker hele huset, hver eneste krok, vasker både tak og vegger samt vinduer og alle andre overflater.. pusser alt av sølvtøy og vasker i skuffer, og sorterer klær og sko og yttertøy.. hiver alt vi ikke trenger av duppeditter som har samler seg opp iløpet av halvåret og vasker dyner og puter samt lufter alt av madrasser.. banker tepper og lufter de og dynene etter de har tørket etter vask :) og litt annet småtterier.. men alt av ting i huset samt huset er vasket helt reint og det lukter så utrolig godt her etterpå.. når jeg er ferdig med alt, liker jeg å lage en godt middag, tenne stearinlys og kose meg med det nyvaskede huset sammen med samboer..

har et lite hus på ca. 80kvm og dette tar ca 2 til 3 dager, liker ikke å stresse og tar meg god tid med vaskingen

Skrevet

Jeg vasker ikke mer til jul enn ellers i året.

Storvasking tar jeg på våren, når vinduer og dører slås opp.

Anonymous poster hash: 3a36a...b5f

• Liker 1
Skrevet

Jeg tar julerengjøring og en storvask på våren.

Da sorterer jeg alle skap og skuffer og vasker ordentlig overalt, utenom vinduer(vinduene tar jeg på våren og høsten)pleier å gjøre det i slytten av november så det er klart til å bli pyntet 1.des

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...