Gå til innhold

Menn: Hvordan sier dere i fra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har etter mye om og men laget meg en dating profil. Har vært skeptisk til dette da det er noe ukjent for meg, men det virker som om det er mange som benytter seg av det :)

Ble kjent med en mann der for en mnd tid siden. Han la meg til på Facebook og vi har chattet nesten daglig.

Han virker som en voksen og oppegående fyr. Han tok spurte om vi skulle møtes for to uker siden. Det gjorde vi, tok en kaffe og snakket masse og hadde det veldig koselig.

Jeg fikk en hyggelig melding av han dagen etter og vi holdt kontakten.

Jeg spurte han om han ville komme til meg en kveld og det gjorde han.

Jeg skulle på en liten ferie dagen etter og sendte han en melding om der jeg takket for koselig besøk. Fikk koselig svar tilbake.

Jeg kontaktet han da jeg var hjemme igjen og han svarte med en gang.

Jeg hørte ikke noe fra han på fire dager og sendte han en melding som han svarte på.Jeg avsluttet med å be han på kaffe i løpet av helgen. Det ville han gjerne og ble enig om søndag var en fin dag. Nå har han meldt avbud pga av sykdom og lurte på om vi kunne ta det en annen dag.

Jeg har vært i et langt forhold og har vært singel et par år så er litt "rusten" på dating fronten :)

Er det vanlig at menn trekker seg unna på denne måten i stedet for å si det som det er at de ikke er interessert i å bli bedre kjent ? Eller så kan det selvfølgelig være at han er syk :)

Jeg er selvfølgelig klar over at det kun er han som vet hva grunnen er :)

Hadde vært litt "gøy" å høre hvordan menn tenker om dette? Jeg sier det som det er , like greit det synes jeg. Det å si i fra på en ok måte.

Takker for svar .

interesser interesser

Anonymous poster hash: 9bc56...826
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har ikke tatt initiativ en eneste gang etter kaffen? Og du har tatt initiativ flere ganger?
(Med initiativ mener jeg ikke en sms med "takk for kaffen", jeg mener direkte invitasjon til å treffes).

I så fall ville jeg backet unna og ventet på at han tar kontakt i neste runde. Når han har avlyst kaffen ligger ballen hos ham for å ta nytt initiativ.

Anonymous poster hash: 943fd...efa
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har bare bedt han en gang etter at han var hos meg. Jeg kommer ikke til å kontakte han nå. Det får han gjøre om han føler for det. Enig med deg at ballen er hos han :)

Takk for svar :)

Skrevet

Det er sesong for forkjølelser og influensa. La den stakkars mannen få være syk uten at du tolker det som avslag.

Skrevet

Det er sant det :)

Anonymous poster hash: 9bc56...826
Skrevet

Det er sesong for forkjølelser og influensa. La den stakkars mannen få være syk uten at du tolker det som avslag.

Uavhengig av om han faktisk er syk eller ei ligger uansett ballen hos ham.

Enig i at TS ikke skal ta sorgen på forskudd, men det er greit å innstille seg på det "verste" ettersom det er flere signaler her i den retning.

Anonymous poster hash: 943fd...efa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...