AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Var på byen i helgen og møtte en gammel bekjent! Var sammen hele kvelden, og det endte med at vi dro hjem sammen og hadde sex. Han var her lenge dagen etter. Lurer på om jeg skal ta kontakt eller ikke? Er venner på fb gjennom mange år. Anonymous poster hash: 84b29...a85
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Er redd det bare var en ons, og at han vil la det være med det utrolig flaut hvis vi møtes igjen og han har sagt nei til flere møter.. TsAnonymous poster hash: 2e191...359
Gjest HowardRoark Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Du tenker på en måte som ikke hjelper deg særlig. Slutt med det og tenk heller på en måte som hjelper deg. Menneskeskapte konsepter som "ONS" er heller ikke særlig nyttige. Ser ikke hvorfor det skulle være flaut om ha ikke ønsker å gjenta seansen. Du kan jo uansett legge det frem på en uskyldig måte som ikke er direkte og konfronterende. For eksempel noe som: "Takk for sist" Blablabla. Og så kan du flette inn for eksempel, "Koselig om du har lyst å komme og besøke meg igjen en kveld." Har han lyst har du nettopp gitt han en god invitasjon. Om ikke, er det samtidig ikke direkte nok til at du egentlig blir avvist om det dør ut. Generelt har jeg aldri blitt værende hos en kvinne dagen etter eller natten ut uten at jeg liker henne og kunne tenke meg å se henne igjen. 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 Ja, er litt sjenert! Vært i et forhold over noen år både jeg og han, så det er litt nytt for begge dette her ! Får vel bare ta sjansen og sende han en mld eller noe ! Hjelp TsAnonymous poster hash: 2e191...359 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 Du taper jo ingenting på å ta kontakt. Når det er sagt, ville jeg trådd varsomt dersom du ikke vil ha en "fuckbuddy". Det er en god sjanse for at han sier ja til et nytt initiativ fordi han vet at han kan få sex lett tilgjengelig igjen. Slikt starter ofte med en ons. Dersom han sier ja til å treffes igjen ville jeg truffet ham for en kaffe el.l, ikke invitert ham hjem eller latt deg selv invitere hjem. Dersom han sier nei til en kaffe (eller at det ikke passer osv.) så vet du hvor dere står. Anonymous poster hash: 0d071...dd7 2
lalaB Skrevet 5. oktober 2014 #7 Skrevet 5. oktober 2014 Hvis det kun var en ons for hans del, syns jeg det var litt rart at han ble hos deg så lenge dagen etter. Ta kontakt! for alt du veit, sitter han og tenker akkurat det samme som du. Og dersom han ikke gjør det, så får du iallfall svar på det og kan gå videre.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #8 Skrevet 5. oktober 2014 Tror ikke han så på det som en ons. Har kjent han i snart 10 år, da vi er fra samme sted, har gått samme skoler, har hatt de samme hobnyene osv han er heller ikke typen til ons etter det jeg har hørt. (Bortsett fra denne gangen event ) TsAnonymous poster hash: 2e191...359
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #9 Skrevet 5. oktober 2014 Tror ikke han så på det som en ons. Har kjent han i snart 10 år, da vi er fra samme sted, har gått samme skoler, har hatt de samme hobnyene osv han er heller ikke typen til ons etter det jeg har hørt. (Bortsett fra denne gangen event ) TsAnonymous poster hash: 2e191...359 Hvis han ikke så på det som en ons, han har detaljene dine og er interessert tar han vel kontakt. Om han er "typen" til å ha ons har ikke så mye å si. Det er mange som ikke har det for vane men har det en eller to ganger. Anonymous poster hash: 0d071...dd7
lalaB Skrevet 6. oktober 2014 #10 Skrevet 6. oktober 2014 Hvis han ikke så på det som en ons, han har detaljene dine og er interessert tar han vel kontakt. Om han er "typen" til å ha ons har ikke så mye å si. Det er mange som ikke har det for vane men har det en eller to ganger. Anonymous poster hash: 0d071...dd7 Og hvis hun er interessert så tar vel hun også kontakt? Om han tenker det samme, at hun tar kontakt om hun liker han, så blir de begge to sittende å vente på at den andre skal ta det første steget.
Gjest alegria Skrevet 6. oktober 2014 #11 Skrevet 6. oktober 2014 Og hvis hun er interessert så tar vel hun også kontakt? Om han tenker det samme, at hun tar kontakt om hun liker han, så blir de begge to sittende å vente på at den andre skal ta det første steget. haha, akkuratt det jeg også tenker! Det kan da være like stor sjangs for at han også tenker slik. Du tok ordene ut av munnen min 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #12 Skrevet 6. oktober 2014 Ts her Jeg tok kontakt har snakket sammen siden da, og snapper osv ikke luftet det med å møtes enda. Tar det litt som det kommer !Anonymous poster hash: 2e191...359 2
Gjest HowardRoark Skrevet 6. oktober 2014 #13 Skrevet 6. oktober 2014 Det er noe som heter å smi mens jernet er varmt! Selvsagt er det greit å være litt avslappet, men pass på at du ikke venter for lenge heller.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #14 Skrevet 6. oktober 2014 Ja, skal prøve men vil ikke mase haha.. Anonymous poster hash: 2e191...359
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå