AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg er en jente i 20 årene ogJ sluttet å røyke for 10 mnd (røykte i 7 år)siden og har gått opp 10 kg.!! Jeg har nå bestemt mg for å gå skikkelig inn for å kvitte meg med dem igjen. Trenger derfor masse tips til sunne og gode middager til meg og min kjære. Jeg er dessverre ikke særlig flink på slike ting dessverre. Hadde satt veldig pris på dette!Anonymous poster hash: 1216a...e49
Vill Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Det er sjølvsagt litt forskjellig kva folk meiner er sunt. Eg er ingen helsefreak, og et gjerne ris og poteter. Nokre av mine sunne favoritter er Wok. Kan varieres i det uendelige. Kva med laksewok med sweet chili sauce? Stekt laks med sitronpepper. Server med mango i terninger og ris. Kyllingfilet med salat til. Kan kjøpes billig i frysedisken. Store poser med 1-1,3 kg i. Lapskaus med røde linser, bokhvete, poteter, grønnsaker, magre pølser eller strimla svinekjøtt. Fiskesuppe. Kok opp grønnsaksbuljong, Putt i grønnsaker og poteter. Gjerne lapskausblanding. Tilsett fisken og la det trekke i fem-ti minutt. Ovnsbakt fisk. Legg fisk, gjerne laks eller ørret, i ildfast form. Strimle gulrøtter og purre og ha over. Ta litt mager fløte over. Dekk med aluminiumsfolie og steik i ovn. Pytt-i-panne. Steik strimla kylling eller svinekjøtt. Steik grønnsaker og poteter. Krydre. Server med speilegg på. Enkle fiskekaker. Bland valgfri fisk, gjerne fleire typer, med egg i foodprosessor eller med stavmikser. Steik kaker på panne. Server med salat, revet gulrot og eple, eller anna godt tilbehør. Du kan sjølvsagt kutte ut poteter og ris i dei fleste oppskrifter, og heller bare ha salat til. Ellers vil eg anbefale å sjekke ut http://deliciouslyella.com/ og http://lindastuhaug.blogg.no/ for mange gode idéar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå