AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg skal lage mine förste vaffler og lurer paa hvor lenge de skal stekes? Jeg liker dem myke =) Anonymous poster hash: f05e7...0ab
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 Mener det står 2-5 min alt ettersom i bruksanvisningen min. Jeg steker den ikke ettertid dessverre. Men ca 2-3 min kanskje? Stek en først å se om de bli slik du vil ha dem Anonymous poster hash: 4a2ed...dd5
Red-Ruby Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Alle stekejern er litt forskjellige.. De første 2- 3 vaflfene er derfor ofte "test" vaffler her i huset, og jeg vet når de er ferdig kun når jeg ser at de har fått den fargen jeg vil ha.
Gjest Gjest_Erica Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg stiller inn på mitt vaffeljern hvor godt stekt jeg vil ha vaffelen og da piper jernet når vaffelen er klar :D
Gjest crazycatlady Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 Til de er ferdige. Ejnten man liker dem lyse og myke eller svartsvidde. 2
Adhara Skrevet 6. oktober 2014 #7 Skrevet 6. oktober 2014 Til de er brune nok, rett og slett Har aldri tatt tiden på det før.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #8 Skrevet 6. oktober 2014 jeg må sjekke etter en stund mine skal være veldig gyldne og krispy Anonymous poster hash: b02a9...a57
Cathrine88 Skrevet 6. oktober 2014 #9 Skrevet 6. oktober 2014 Til de har omtrent samme farge som den gyldne pelsen på profilbildet mitt, hvis du liker dem myke.
sofie777 Skrevet 6. oktober 2014 #10 Skrevet 6. oktober 2014 Det er fullstendig individuelt både for person og vaffeljern, men det er ikke sånn at vaffelen blir ødelagt når du åpner lokket. Om du er opptatt av nøyaktig tid, har du en stoppeklokke (finnes på mobilen) ved siden av jernet på (de) første vaffelen, og sjekker hvor lang tid det tar før den er perfekt for deg og ditt jern.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå