lisske Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Kanskje noen av dere vet hvordan jeg går frem for å skifte pære på denne type lampe? Jeg mener at jeg har nye pærer, men vet ikke hvordan jeg kommer inn til pæra. Takk på forhånd! Prøver å legge ved bilde(første gang jeg gjør det).
Gjest constance90 Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Har ikke peiling, men kan det være at du må trykke på dem? -- Altså, trykke dem oppover? Endret 5. oktober 2014 av constance90
lisske Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Funket ikke å trykke på dem Glasset sitter ganske løst under den metallkanten med "kroker". Har trykket, skrudd med fingrene, stukket neglen under, men aner fremdeles ikke hvordan jeg skal ta fatt på oppgaven Endret 5. oktober 2014 av lisske
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Trekk ut stikk kontskten eller vipp opp simringen før du roter med dette. Ofte er der en metallklemme som holder pæra på plass. Den skal gjerne klemmes sammen. Umulig å se hvordan dette kan gjøres, desverre.Anonymous poster hash: e1daf...c01
himmeloghav Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 Kanskje spørre på et interiørforum eller på noen av byggevare sidene? Kanskje facebook. På spotlight pleier det å være noen skruer på siden som man skal skru av. Men ser ingen her?
lisske Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2014 Trekk ut stikk kontskten eller vipp opp simringen før du roter med dette. Ofte er der en metallklemme som holder pæra på plass. Den skal gjerne klemmes sammen. Umulig å se hvordan dette kan gjøres, desverre.Anonymous poster hash: e1daf...c01 Tusen takk! Det var det å vippe opp denne ringen jeg ikke visste hvordan jeg gjorde! Brukte et lite flatjern til å vippe. Da kom jeg inn til pæra, og da var det null problem å skifte Nå har jeg lys på kjøkkenet! OG samboer vil bli stolt! :D 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå