AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg lykkes ikke på kjærlighetsmarkedet, ei heller alle andre sosiale relasjoner. Når det gjelder kjærlighet, er jeg for redd for å bli såret og greier ikke knytte meg til jenter. Jeg frykter det som skjer etter endt forelskelse, hva skjer egentlig med de som er sammen etter forelskelsen har lagt seg? Hvordan går det an? Jeg er middelmådig av utseende, og tenker at jenter på et eller annet tidspunkt vil finne meg uattraktiv. Jeg frykter å aldri bli far, selv om jeg innerst inne vet at det aldri skjer. Jeg tør bare ikke ta det innover meg enda.. Skulle ønske at menn kunne bli fedre som single, slik damer kan.. Oppi det hele har jeg et litt negativt livssyn, og gjør mye selvdestruktivt. Som om jeg ønsker å mislykkes. Anonymous poster hash: 4cec6...ab9
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 Hva er det du gjør da som gjør at du ikke lykkes? Etter endt forelskelse kommer å elske, mye bedre enn den grusomme torturen og tvangstanken som kalles forelskelse. Anonymous poster hash: e7560...650 2
Red-Ruby Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Alle er redde for å bli såret. Tror du jeg er i forhold fordi jeg føler meg 100% trygg og tror at alt kommer alltid til å gå bra? Det er rett og slett et valg mann tar, kjærlighet over frykt, selv om man kan bli såret. Jeg vil heller bli såret 1000 ganger enn å aldri ha følt kjærlighet. Det kommer ikke til å komme en dag hvor du våkner og har innsett at du stoler på partneren din og forholdet ditt 100%, men du må velge å tro på at ting kan ordne seg.. Høres ut som om du har gitt opp "det går ikke,hva nå?" spør du. Istedenfor "det går ikke, hvorfor det og hvordan kan jeg fikse det??" 1
Gjest krokodillen Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg lykkes ikke på kjærlighetsmarkedet, ei heller alle andre sosiale relasjoner. Når det gjelder kjærlighet, er jeg for redd for å bli såret og greier ikke knytte meg til jenter. Jeg frykter det som skjer etter endt forelskelse, hva skjer egentlig med de som er sammen etter forelskelsen har lagt seg? Hvordan går det an? Jeg er middelmådig av utseende, og tenker at jenter på et eller annet tidspunkt vil finne meg uattraktiv. Jeg frykter å aldri bli far, selv om jeg innerst inne vet at det aldri skjer. Jeg tør bare ikke ta det innover meg enda.. Skulle ønske at menn kunne bli fedre som single, slik damer kan.. Oppi det hele har jeg et litt negativt livssyn, og gjør mye selvdestruktivt. Som om jeg ønsker å mislykkes. Anonymous poster hash: 4cec6...ab9 Når forelskelsen går over skjer en av to ting. Enten glir det over i ingenting og brudd er et faktum eller så har dere utvikla dypere følelser for hverandre og ønsker å fortsette
Gjest krokodillen Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 Hva er det du gjør da som gjør at du ikke lykkes? Etter endt forelskelse kommer å elske, mye bedre enn den grusomme torturen og tvangstanken som kalles forelskelse. Anonymous poster hash: e7560...650 Agree!
Nettinettet Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg lykkes ikke på kjærlighetsmarkedet, ei heller alle andre sosiale relasjoner. Når det gjelder kjærlighet, er jeg for redd for å bli såret og greier ikke knytte meg til jenter. Jeg frykter det som skjer etter endt forelskelse, hva skjer egentlig med de som er sammen etter forelskelsen har lagt seg? Hvordan går det an? Jeg er middelmådig av utseende, og tenker at jenter på et eller annet tidspunkt vil finne meg uattraktiv. Jeg frykter å aldri bli far, selv om jeg innerst inne vet at det aldri skjer. Jeg tør bare ikke ta det innover meg enda.. Skulle ønske at menn kunne bli fedre som single, slik damer kan.. Oppi det hele har jeg et litt negativt livssyn, og gjør mye selvdestruktivt. Som om jeg ønsker å mislykkes. Anonymous poster hash: 4cec6...ab9 Har du fått profesjonell hjelp til å endre tankegangen din? Hvis ikke så burde du absolutt ta kontakt med fastlegen din og bli henvist videre. Ingen skal ha det sånn som du har det, og du har bare ett liv så ta vare på det og deg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #7 Skrevet 5. oktober 2014 Det er ikke bare menn som sliter med dette, om det kan være noen trøst. Vi er mange som sliter med forhold og redsel for å bli avvist Jeg kommer nok aldri til å stole på en mann igjen. Menn er bare slemme mot meg og hater meg. Enten er de utro, lyver, voldtar, slår eller raner meg. Nå orker jeg ikke mer. Går til psykolog men syns ikke det hjelper enda. Og jeg kan heller ikke få barn siden jeg må være gift først. Har angst for aldri å bli mor. Håper det ordner seg for deg ts! Anonymous poster hash: 93603...07f
Gjest brutal_mann Skrevet 5. oktober 2014 #8 Skrevet 5. oktober 2014 Den største utfordringen du har her er deg selv og sine tanker. Fiks dem først!
Gjest HarryDotter Skrevet 6. oktober 2014 #9 Skrevet 6. oktober 2014 Det er ikke bare menn som sliter med dette, om det kan være noen trøst. Vi er mange som sliter med forhold og redsel for å bli avvist Jeg kommer nok aldri til å stole på en mann igjen. Menn er bare slemme mot meg og hater meg. Enten er de utro, lyver, voldtar, slår eller raner meg. Nå orker jeg ikke mer. Går til psykolog men syns ikke det hjelper enda. Og jeg kan heller ikke få barn siden jeg må være gift først. Har angst for aldri å bli mor. Håper det ordner seg for deg ts! Anonymous poster hash: 93603...07f HUFFDA! Det finnes såååå mange virkelig bra menn der ute og du har kommet borti avskummet.... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå