AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Del Skrevet 5. oktober 2014 Har vondt i tannkjøttet, på siden av den innerste 12-års jekselen nede. Det er akkurat som om kjøttet har slitt seg fra tanna, for det er en flenge med tannkjøtt der jeg kan dytte bort med tunga. Har ikke vondt i tennene. Er det noe som bare går over av seg selv? Anonymous poster hash: b2e9b...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 5. oktober 2014 #2 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jøss, trodde nesten det var jeg som hadde skrevet dette. Har akkurat det samme som deg nå, bare at det virker som om det ligger verk i den flenga hos meg. Skal ringe tannlegen til mandag for å høre hva det kan være. Kanskje du burde gjøre det samme? hadde det ikke vært for at jeg vet at jeg ikke får visdomstenner nede, hadde jeg trodd det var en ny tann på vei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #3 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jøss, trodde nesten det var jeg som hadde skrevet dette. Har akkurat det samme som deg nå, bare at det virker som om det ligger verk i den flenga hos meg. Skal ringe tannlegen til mandag for å høre hva det kan være. Kanskje du burde gjøre det samme? hadde det ikke vært for at jeg vet at jeg ikke får visdomstenner nede, hadde jeg trodd det var en ny tann på vei.. Hos meg er det ikke særlig vondt. Eller det var vondt, og nå er det bare vondt hvis jeg roter borti der med tunga. Men det er liksom et hull, mellom tanna og tannkjøttet. Jeg har hatt noe liknende før, og det har gått over. Har dog ikke vært til tannlege på 10 år! Anonymous poster hash: b2e9b...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #4 Del Skrevet 5. oktober 2014 Kanskje betennelse i tannkjøttet? Anonymous poster hash: fbdd4...e93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #5 Del Skrevet 5. oktober 2014 Høres litt ut som tannkjøttbetennelse i en startfase, da er det gjerne ikke så vondt. Men det blir helt grusomt vondt om du ikke gjør noe. Corsodyl fåes resepfritt på apoteket, både som skyllevann og gel. Det fungerer veldig bra mot begynnende betennelser. Er ihvertfall verdt et forsøk. Anonymous poster hash: 228ed...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå