AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg prøver ikke å gjøre narr av noen med dette, jeg lurer virkelig. Ser flere bilder av bloggere hvor de later som de går ned en trapp eller later som de går bortover. Hva er greia med det? Er det for å få et papparazzi-aktig preg over bildet eller ser det bedre ut å se ut som man er i bevegelse i forhold til å stå rolig opp og ned? Ofte tar de jo disse bildene selv med selvutløser eller får noen andre til å ta bilde av dem, så det er jo ikke tilfeldig.. Alt man skal lure på... Noen bloggere her som kan forklare? Anonymous poster hash: 92a2b...2ce
Trygve81 Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 Posering mens man går ned en trapp? Høres skummelt ut. Jeg kjenner en del mennesker som ikke hadde klart det uten å falle. Er norske bloggere oppegående nok til at de klarer å poserer samtidig som at de går ned trapper?
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg prøver ikke å gjøre narr av noen med dette, jeg lurer virkelig. Ser flere bilder av bloggere hvor de later som de går ned en trapp eller later som de går bortover. Hva er greia med det? Er det for å få et papparazzi-aktig preg over bildet eller ser det bedre ut å se ut som man er i bevegelse i forhold til å stå rolig opp og ned? Ofte tar de jo disse bildene selv med selvutløser eller får noen andre til å ta bilde av dem, så det er jo ikke tilfeldig.. Alt man skal lure på... Noen bloggere her som kan forklare? Anonymous poster hash: 92a2b...2ce Har du noen bildeeksempler?Anonymous poster hash: b60b8...14d
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #4 Skrevet 6. oktober 2014 Tilfeldig valg: http://kristinaandersen.no/1412149763_luksus_onsdag.html Anonymous poster hash: 92a2b...2ce
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #5 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg er mann, leser null og niks og blogger og stakk innom fordi overskriften var artig. Men jeg kan nå likevel tippse: Antar det er for å se ut som man er en så viktig kjendis at folk bare tar bilder i forbifarten. Det er jo åpenbart bare surr, men jeg tenker det er greia. Ser så livlig og aktiv og elegant og viktig ut, atte. Anonymous poster hash: c738d...172 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #6 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg mener selvsagt tippe, ikke mitt eget nykomponerte ord "tippse". Anonymous poster hash: c738d...172 1
Pawn Hearts Skrevet 6. oktober 2014 #7 Skrevet 6. oktober 2014 Tilfeldig valg: http://kristinaandersen.no/1412149763_luksus_onsdag.html Anonymous poster hash: 92a2b...2ce Jeg ser ingen trapp. Skuffende. Kan du prøve igjen og ikke velge så tilfeldig? 1
Veggdyret Skrevet 6. oktober 2014 #8 Skrevet 6. oktober 2014 Wow, det så utrolig kunstig ut på bildene på den linken. Og enten er det noe galt med skjerminnstillingene mine ellers så har noen mistet den stakkars jenta i en bøtte oransje maling. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #9 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg ser ingen trapp. Skuffende. Kan du prøve igjen og ikke velge så tilfeldig? Da blir det samme blogger: http://kristinaandersen.no/1399273542_seize_the_day.html Poenget er at det ser ut som de beveger seg på en eller annen måte, ikke nødvendigvis ned en trapp. Nysgjerrig på hvorfor Anonymous poster hash: 92a2b...2ce
Gjest Flunka Skrevet 6. oktober 2014 #10 Skrevet 6. oktober 2014 Hvorfor? Sikkert fordi de hadde hatt lite lesere dersom alle bildene skulle värr av dem bare stå der rett opp og ned. Man burde variere i hvordan man tar bilder og hvordan motivet er for at det skal bli interessant å se på
QueenOfTheSidewalk Skrevet 6. oktober 2014 #11 Skrevet 6. oktober 2014 For å se viktige ut, det er svært få som får det til å se bra ut, de fleste ser bare stive og merkelige ut. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå