Gå til innhold

Hva legger du i "klem"

Anbefalte innlegg

Gjest Kajsa-krabat
Skrevet

Hva legger du i ordet "klem" i slutten på en tekstmelding??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...eh! en fysisk klem. Og...uhm...den varer i cirka. 1,7 sekunder.

Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener? :klø: Man ønsker å gi noen en klem?

Gjest Kajsa-krabat
Skrevet (endret)

.....

Endret av Kajsa-krabat
Skrevet

Jeg tror nok det er han som er litt ute på jordet her. Man kan da fint gi noen en klem uten at det betyr noe mer.

Skrevet

Avslutter gjerne med 'klem' både til venner (både gutter og jenter) og kjæresten...men kjæresten får en liten :wink: på slutten så han vet at en klem like gjerne kan bety noe mer :ler:

Skrevet

Ja tror og det er han som er heeeelt ute på jordet.

Skrevet

Å legge til ordet klem på slutten betyr jo at man er gode venner. Jeg er gutt så skriver det kun til jenter men ikke så ofte. Betyr vel at man bryr seg om personen og en klem på slutten kan være en god begynnelse for ordet klem er ikke noe negativt iallefall :)

Skrevet
man bryr seg om personen og en klem på slutten kan være en god begynnelse for ordet klem er ikke noe negativt iallefall :)

Eller det kan være en positiv slutt på noe.

Skrevet
Å legge til ordet klem på slutten betyr jo at man er gode venner. Jeg er gutt så skriver det kun til jenter men ikke så ofte.

Klem betyr gode venner, ja. Men jeg bruker klem til venner av begge kjønn.

Skrevet

Spør du meg så er han helt på jordet hvis han tror at " klem " betyr noe mer enn det.

Spesielt siden du har vært forlovet i 4 år med en annen.

Skrevet

Tror nok han har ønsket at du mente noe mer med det enn det du gjorde. Enten det, eller så eier han ikke antenner. Hallo! Forlovet i 4 år med en annen, og har barn med ham? :roll:

Hvor dum går det an å bli??

Skrevet

Jeg skriver "klem" på slutten til dem jeg ville gitt en klem til etter en prat ellers, altså de jeg ville gitt en fysisk klem til.

så, for meg betyr "klem" i slutten av en melding klem!

Til han som tolket det som "hint", er han en du klemmer når du ser han til vanlig? Dersom han ikke er det, så er det kanskje ikke noe poeng å "klemme" ham i meldinger heller? kan du klemme på sms så må du kunne klemme i virkeligheten også. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

:o Mannen er helt klart på jordet - og på feil jorde attpåtil. Til og med min 70 år gamle onkel skriver "klem" på slutten når han sender meg SMS. Helt normalt.

Men når eksen din tydeligvis har såpass dårlige antenner, bør du kanskje vurdere å stramme inn på både kontakten og klemmene, tror jeg.

Skrevet
Jeg skriver "klem" på slutten til dem jeg ville gitt en klem til etter en prat ellers, altså de jeg ville gitt en fysisk klem til.

så, for meg betyr "klem" i slutten av en melding klem!

Samme her. Det gjelder epost også, forøvrig.

Skrevet

Klem betyr gode venner, ja. Men jeg bruker klem til venner av begge kjønn.

Jenter kan bruke det til begge kjønn men hadde vært litt dumt hadde jeg skrevet til en kompis: Hey. Hva driver du med? Ut på byn i helgen eller? Klem" ... lool

:hoho::hoho:

Skrevet
Tror nok han har ønsket at du mente noe mer med det enn det du gjorde. Enten det, eller så eier han ikke antenner. Hallo! Forlovet i 4 år med en annen, og har barn med ham? :roll:

Hvor dum går det an å bli??

Jeg tror du må oppdatere deg til år 2004. Er faktisk mange som er utro nå til dags.. Mer enn du aner vil jeg tørre og påstå.

Gjest lady 00
Skrevet

Jeg bruker klem til venner og kjente jeg bryr meg om. :P Og som jeg ønsker alt godt.

Skrevet

Jeg tror du må oppdatere deg til år 2004. Er faktisk mange som er utro nå til dags.. Mer enn du aner vil jeg tørre og påstå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...