AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg er en jente som har kombinert hud. Jeg har store porer og ofte kviseutbrudd. Jeg tenkte å kjøpe meg clarisonic. Har hørt den skal hjelpe veldig på store porer og utbrudd. Er det flere typer av clarisonic ? Virker den ?Anonymous poster hash: e6927...d3c
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Ja den funker, og ja det er flere typer. Søk på youtube, der snakkes det om de forskjellige typene. Den har vel akkurat kommet til norge, og er vel bare kicks som har den her. Så er ikke så mange nordmenn som har hørt om den tror jeg hvis de ikke leser utenlandske blogger og følger med på youtube. Anonymous poster hash: 8fbb0...58a
me123 Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg har Mia 2(kjøpte den for 10 dager siden) har brukt den siden. Jeg har siden jeg var 23ca hatt litt plager med kviser/nupper og sensitiv hud, i perioder. Jeg begynte å bruke Mia 2 når jeg kjøpte den, og etter 4 dager hadde jeg veldig kvise utbrudd på pannen og rundt munnen . Var litt engstlig for at det kunne være en bommert for huden min, men fikk bare beskjed om å fortsette å bruke den da det er huden som stimuleres og underjordiske kviser/urenheter som kom fram og at det var vanlig de første 2 ukene. Generelt har huden min blitt mer strøken og glattere, vist man skal se bort i fra utbruddene (regner med at de gir seg snart, for ser ut som en tenåring i ansiktet😂) Mia 2 renser også veldig godt, uten at huden føles hardbanka og stram etterpå. Go 4 it..
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg har Mia 2(kjøpte den for 10 dager siden) har brukt den siden. Jeg har siden jeg var 23ca hatt litt plager med kviser/nupper og sensitiv hud, i perioder. Jeg begynte å bruke Mia 2 når jeg kjøpte den, og etter 4 dager hadde jeg veldig kvise utbrudd på pannen og rundt munnen . Var litt engstlig for at det kunne være en bommert for huden min, men fikk bare beskjed om å fortsette å bruke den da det er huden som stimuleres og underjordiske kviser/urenheter som kom fram og at det var vanlig de første 2 ukene. Generelt har huden min blitt mer strøken og glattere, vist man skal se bort i fra utbruddene (regner med at de gir seg snart, for ser ut som en tenåring i ansiktet) Mia 2 renser også veldig godt, uten at huden føles hardbanka og stram etterpå. Go 4 it.. Jeg har også noen arr etter kviser. Ikke sånne groper, men sånne røde flekker. Kan den hjelpe å forbedre de røde arrene ? Anonymous poster hash: e6927...d3c
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg har også noen arr etter kviser. Ikke sånne groper, men sånne røde flekker. Kan den hjelpe å forbedre de røde arrene ? Anonymous poster hash: e6927...d3c Har lest at det står at den skal være fin for å glatte ut arr/ujevne linjer. Har selv ikke noe arr etter kviser, men tydelig mye urenheter i potene som kommer opp nå. Jeg er så langt fornøyd med min, har Mia 2 i lyse rosa:)Anonymous poster hash: de089...68c
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 Noen som har prøvd Clinique Purifying Cleansing Brush ? ts Anonymous poster hash: e6927...d3c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #7 Skrevet 6. oktober 2014 Noen flere tips ? TsAnonymous poster hash: e6927...d3c
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #8 Skrevet 10. desember 2014 Dytt! Anonymous poster hash: 6b2f6...519
Inum94 Skrevet 30. desember 2014 #9 Skrevet 30. desember 2014 Hei! Jeg fikk clarisonic Mia 2 til jul av min kjære:-) har egentlig aldri slitt med kviser men før jul fikk jeg ikke akkurat kviser men på en måte nupper i pannen. Begynte å bruke Clarisonic på julaften å alle nuppene er nå borte. Huden min har aldri føltes så myk som nå :-) mannen måtte få prøve den da han så hvor fin huden min ble ! Anbefaler virkelig å kjøpe en slik :-)
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #10 Skrevet 30. desember 2014 Jeg har også noen arr etter kviser. Ikke sånne groper, men sånne røde flekker. Kan den hjelpe å forbedre de røde arrene ?Anonymous poster hash: e6927...d3c Jeg vil tro at Clarisonic er super til å dyprense huden bedre enn du kan med bare vanlig rens, men arr vil den nok ikke hjelpe på. Det gode er at alle arr blir mindre synlige med tiden. Anonymous poster hash: cd407...a28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå