AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Skal lage påsmurte rundstykker til en sammenkomst i morgen ettermiddag. Tenkte å lage: Kokt egg med tomat Kokt egg med røkelaks Skinke og agurk Norvegia med paprika og drue Reke med majones, kruspersille og sitron Brunost Italiensk salat Lammerull Er dette et greit utvalg? Blir til 25 stk hvorav 4 barn. Anonymous poster hash: 21e11...e35
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Høres bra ut det. Men, jeg tror jeg hadde gått for eggerøre fremfor kokt egg til røkelsksen. Anonymous poster hash: 1681b...392 1
Jacinta Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Høres bra ut det. Men, jeg tror jeg hadde gått for eggerøre fremfor kokt egg til røkelsksen. Anonymous poster hash: 1681b...392 Enig i denne.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg ville slått sammen skinken og agurken med den italienske salaten Anonymous poster hash: 1fe0d...6c0 1
venus_ Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg ville slått sammen skinken og agurken med den italienske salaten Anonymous poster hash: 1fe0d...6c0 Enig i dette. Jeg ville også droppet kokt egg og tomat. Og byttet Norvegiaen med en litt mer spennende ost, feks brie, eller ridderost om du ikke liker brie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå