Cecce Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Ja kan noen hjelpe meg med den avgjørelsen? Vil i så fall ha stråteknikk sånn at det ser så naturlig og ordentlig ut som mulig, og vil gjøre det hos Sol PMU siden jeg hører de er blant de beste. Hvis ingen har noen andre de kan anbefale som bruker samme teknikken med et like godt resultat? Jeg har naturlig tynne øyebryn da jeg aldri har hatt mye hår der, så nå fyller jeg inn med brynblyant i samme farge som hårene samt gir dem litt mer form. Kler dette godt, men det ser jo uansett litt "fake" ut, vil gjerne ha samme effekten bare at det ser mer naturlig ut. Brynskygge har jeg hørt blir mer naturlig og har prøvd det flere ganger, men får det bare ikke til så det funker ikke for meg- nekter å prøve det mer Ha ha Hadde vært fint å spare tid på badet og våkne mer "ferdig" også For ikke å snakke om når man bader o.l- slippe og freshe opp brynene igjen etterpå Noen meninger eller erfaringer der ute? Skal jeg hoppe i det eller bør jeg la det være?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Ikke gjør det. Det er kjempedoris! Anonymous poster hash: 2eb39...a2e 8
Cecce Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2014 Er forresten mørk blond/lys brunette- om det har noe å si
Cecce Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2014 Ikke gjør det. Det er kjempedoris! Anonymous poster hash: 2eb39...a2e He he, okay? Enig at det ikke er pent hvis det blir gjort på feil måte eller hos hvem som helst, vil som sagt ha et naturlig resultat og har sett mange det ser helt naturlig ut på siden det ser ut som ekte hår når det blir gjort med den teknikken
Cecce Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2014 Gjør det hvis det er hva du vil. 1
Cecce Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #8 Skrevet 4. oktober 2014 Det ser helt jævlig ut. Ja det kan gjøre det også, enig...derfor jeg er usikker. Er nok litt påvirket av at mange har skrytt så veldig av hvor fantastisk fint og lurt det er. På en annen siden så funker det jeg gjør nå- jeg vet hva jeg har, men ikke hva jeg får
Gjest brutal_mann Skrevet 4. oktober 2014 #9 Skrevet 4. oktober 2014 Ja det kan gjøre det også, enig...derfor jeg er usikker. Er nok litt påvirket av at mange har skrytt så veldig av hvor fantastisk fint og lurt det er. På en annen siden så funker det jeg gjør nå- jeg vet hva jeg har, men ikke hva jeg får De som eventuelt har skrytt er idioter! 1
Cecce Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #10 Skrevet 4. oktober 2014 De som eventuelt har skrytt er idioter! Da så, skjønner hva du mener om saken i hvertfall
Professor Orm Skrevet 4. oktober 2014 #11 Skrevet 4. oktober 2014 Gjør det dersom du har helt grusomme bryn. Hvis ikke, drit i det. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #12 Skrevet 4. oktober 2014 Du har ikke mulighet til å dra til Trondheim? Er hvertfall et sted her hvor de tar på farge og hår, så det blir en slags bryn-extension. https://www.facebook.com/Drommehagenhudpleie/photos/a.741193462563524.1073741825.173741515975391/945704035445798/?type=1&theater Tror det er litt bedre enn tattovert. Du kan hvertfall få et mer naturlig resultat hvis det er viktig for deg. Anonymous poster hash: d5463...7f0
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #13 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg har vurdert det samme selv. Det ble jo ganske naturlig på Lene Orvik og Andrea Badendyck. http://leneorvik.blogg.no/1386230443_permanent_makeup.htmlhttp://andreabadendyck.blogg.no/1363453787_nye_yenbryn.html Men jeg er også redd for at det skal se for unaturlig ut. Men på en annen side så blir fargen svakere etterhvert og det er ikke som om man har de livet ut. De varer vel ca. i 3-5 år før man på tatovere på nytt. Så er jo ikke permanent på den måten. Lykke til med bestemmelsen Anonymous poster hash: 96de0...498
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #15 Skrevet 5. oktober 2014 Tror flere av de som har gjort det skryter av det. Sannheten er nok at flere kanskje angrer, men ikke vil innrømme at de vil se slik ut for resten av livet. Ei jeg kjenner gjorde det. Det var «naturlig», men syntes lang vei at var tatovert. Vil virkelig anbefale deg å la være... Men det er ditt valg.Anonymous poster hash: e8062...a0d 2
Gypsy22 Skrevet 5. oktober 2014 #16 Skrevet 5. oktober 2014 Nei nei, jeg er frisør og har møtt flere som angrer, finnes masse gode alternative Løsninger. Bryn går av mote ganske fort 1
Gjest brutal_mann Skrevet 5. oktober 2014 #17 Skrevet 5. oktober 2014 Da så, skjønner hva du mener om saken i hvertfall Og som du ser i tråden, jeg er ikke alene. 1
Cecce Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #18 Skrevet 5. oktober 2014 Gjør det dersom du har helt grusomme bryn. Hvis ikke, drit i det. Har ikke grusomme bryn synes jeg, men de blir jo finere når jeg bruker blyanten til å fylle i/definere formen, særlig siden de er litt tynne av natur Har mørke bryn og øyevipper så jeg kan fint gå uten noe, men føler meg freshere med mascara og sminkede bryn.
Cecce Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #19 Skrevet 5. oktober 2014 Du har ikke mulighet til å dra til Trondheim? Er hvertfall et sted her hvor de tar på farge og hår, så det blir en slags bryn-extension. https://www.facebook.com/Drommehagenhudpleie/photos/a.741193462563524.1073741825.173741515975391/945704035445798/?type=1&theater Tror det er litt bedre enn tattovert. Du kan hvertfall få et mer naturlig resultat hvis det er viktig for deg. Anonymous poster hash: d5463...7f0 Bor i nærheten av Oslo, så det blir nok litt langt Dessuten må man vel gjøre det regelmessig akkurat som vippeekstensjons eller falske negler...? Gidder ikke sånt som må fikses på hver mnd f.eks, da får det heller være Tatoverte bryn varer i 3-5 år, derfor jeg var interessert i det Men jeg vil ha i pose og sekk, så blir det ikke naturlig nok dropper jeg det heller
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #20 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg har sett mange tatoverte øyebryn som ikke er fine i det hele tatt, men har også sett tatoveringer med stråteknikk, og det var bra resultat. Hadde jeg hatt svake/tynne bryn, så hadde jeg ikke nølt med å tatovert hos noen som kan dette. Anonymous poster hash: 39d63...c11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå