Rhyth Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Da jeg var lita husker jeg mamma hadde et ark med selvklebende stoff som hun lappet hull i buksene mine med. Skulle hatt noe sånt selv nå, men finner det ikke. Mulig det har et navn? Noen som kan hjelpe meg å finne det?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Strykelapper, tror jeg de heter. Skal du klare å finne noe sånt kan du prøve steder som selger sytilbehør, knapper og stoff. Om stoff og stil, Pandura el. Har vet jeg ikke. Har kjøpt figurer type blomster og Mikkie Mus til å stryke på gensere for å gjøre dem spesielle. Men regner med at du skal ha ensfarget? Anonymous poster hash: deed9...f1c
Rhyth Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2014 Nei, er ikke strykelapper jeg mener. Det var lim på dem tror jeg. Trengte ikke og strykes på hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #4 Skrevet 4. oktober 2014 Jysk. 20 kr. Henger sammen med sytråd, borrlås og slikt. Anonymous poster hash: 2cc50...170
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 Nei, er ikke strykelapper jeg mener. Det var lim på dem tror jeg. Trengte ikke og strykes på hvertfall. Hva skal du bruke dette til? Lapping?Anonymous poster hash: deed9...f1c
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #7 Skrevet 7. oktober 2014 Skal lappe sammen sofaen vår De hadde på Jysk. Fikk forklart at Jysk sitt Trym sortiment er likt over hele landet. Spurte ikke hva de kostet, men trengte å oppdatere mine kunnskaper på nyttige lappesaker. Syr en del...Anonymous poster hash: deed9...f1c
Rhyth Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2014 Takk, da skal jeg sjekke ut jysk :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå