AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Når jeg er på byen og har det gøy hender det at jeg som mange andre ønsker å komme i kontakt med kjekke menn på min egen alder (26), men når jeg prøver å ta kontakt sier flere nei, noen sier til og med "hold deg til din egen liga"... Er ikke det frekt? Ender som regel opp med å bli med en eller annen over 40 hjem fordi de på min alder ikke synes jeg er bra nok. PÅ nettdating tar bare 40+ kontakt som regel også, noen få i 30 åra og omtrent ingen på min alder. De som kontakter meg og er under 40 er kun store menn.. Jeg vet jeg er overvektig, men er det bare det som betyr noe her i livet?? Vet ikke hva som er min liga engang.... Anonymous poster hash: 243af...f6c
Gjest Seajewel Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Går an å finne menn andre steder enn ute på byen også 8
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #3 Skrevet 4. oktober 2014 Kan ikke være bare overvekt som gjør det. Jeg ser tjukke unge jenter med mannebein på slep hele tiden. Anonymous poster hash: f09b4...456
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #4 Skrevet 4. oktober 2014 Hvor mye veier du da? Anonymous poster hash: 0d93f...c8f
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #5 Skrevet 4. oktober 2014 "Jeg vet jeg er overvektig, men er det bare det som betyr noe her i livet??" Med andre ord: Du tenker at utseende ikke er alt - likevel går du etter de "kjekke" mennene? Hvorfor blir du ikke med en av de overvektige på din egen alder, hvis overvekt ikke er så viktig? Anonymous poster hash: ae496...7f5 43
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #6 Skrevet 4. oktober 2014 "Jeg vet jeg er overvektig, men er det bare det som betyr noe her i livet??" Med andre ord: Du tenker at utseende ikke er alt - likevel går du etter de "kjekke" mennene? Hvorfor blir du ikke med en av de overvektige på din egen alder, hvis overvekt ikke er så viktig? Anonymous poster hash: ae496...7f5 Vel er det ikke bare å gå ned i vekt hvis dette plager deg. Man må vel ha forståelse for at mange som liker å holde seg i form føler at de hører sammen med andre som liker å holde seg i form. Personlig ville jeg aldri hatt noe gående med en person som kun satt hjemme å så på tv mens h*n spiste popkorn. Uansett så er de vekt noe man kan gjøre noe med da. Anonymous poster hash: 163dd...2c3 Anonymous poster hash: 163dd...2c3 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #7 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg vet jeg kan slanke meg, men hvorfor kan dere ikke like meg som jeg er? 87 kg fordelt på 169 kg. en tidligere vennine sa at det er bare gamlinger som vil ha feite som meg, og det stemmer når en ser hvem som kontakter meg... Anonymous poster hash: f396e...985 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #8 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg vet jeg kan slanke meg, men hvorfor kan dere ikke like meg som jeg er? 87 kg fordelt på 169 kg. en tidligere vennine sa at det er bare gamlinger som vil ha feite som meg, og det stemmer når en ser hvem som kontakter meg... Anonymous poster hash: f396e...985 hvorfor kan ikke du bare like gamlingene som de er? Anonymous poster hash: 67775...761 5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #9 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg vet jeg kan slanke meg, men hvorfor kan dere ikke like meg som jeg er? 87 kg fordelt på 169 kg. en tidligere vennine sa at det er bare gamlinger som vil ha feite som meg, og det stemmer når en ser hvem som kontakter meg... Anonymous poster hash: f396e...985 Det var da ikke så mye? You go girl! Er garantert flere kjekke menn der ute, som du har tjangs på. Anonymous poster hash: 0d93f...c8f 3
Gjest Iben Skrevet 4. oktober 2014 #10 Skrevet 4. oktober 2014 (endret) *snipp* Endret 7. oktober 2014 av Iben 12
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #11 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg vet jeg kan slanke meg, men hvorfor kan dere ikke like meg som jeg er? 87 kg fordelt på 169 kg. en tidligere vennine sa at det er bare gamlinger som vil ha feite som meg, og det stemmer når en ser hvem som kontakter meg... Anonymous poster hash: f396e...985 Men så slutt å bli med folk hjem da, ikke vær så desperat. Ha respekt for deg selv jente. Anonymous poster hash: bfba3...d83 11
Gjest incognita Skrevet 4. oktober 2014 #12 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg synes det er så trist at det virker som at dersom man er overvektig er man automatisk en stygg 3'er. TS, hvor PEN er du? ...altså ikke hvor overvektig er du.. men er du pen? Høres ut som alle tenker at dersom man er overvektig og slanker seg blir man "attraktiv". Men er alle slanke/tynne mennesker pene? ...nei... Så er da alle overvektige mennesker stygge? Jeg skjønner virkelig ikke denne tankegangen. 10
Gjest Silverstream Skrevet 4. oktober 2014 #13 Skrevet 4. oktober 2014 Du høres desperat ut når du sier at siden du ikke får med deg fulle menn på din alder med deg hjem, så må du ta til takke med fulle menn på 40+
Gjest Phoenix Skrevet 4. oktober 2014 #14 Skrevet 4. oktober 2014 Når jeg er på byen og har det gøy hender det at jeg som mange andre ønsker å komme i kontakt med kjekke menn på min egen alder (26), men når jeg prøver å ta kontakt sier flere nei, noen sier til og med "hold deg til din egen liga"... Er ikke det frekt? Ender som regel opp med å bli med en eller annen over 40 hjem fordi de på min alder ikke synes jeg er bra nok. PÅ nettdating tar bare 40+ kontakt som regel også, noen få i 30 åra og omtrent ingen på min alder. De som kontakter meg og er under 40 er kun store menn.. Jeg vet jeg er overvektig, men er det bare det som betyr noe her i livet?? Vet ikke hva som er min liga engang.... Anonymous poster hash: 243af...f6c Litt usikker på hva du vil fram til. Er det sånn at man må bli med noen hjem når man er ute på byen? Og du er irritert fordi du blir med 40-åringer hjem istedenfor de på din egen alder?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #15 Skrevet 4. oktober 2014 Vær glad du bare er overvektig. Mange menn er interessert i kvinner som holder seg i form, ikke nødvendigvis det eksakte tallet for eksempel 63 kg. Kvinner er mer interessert i høyde. Jeg synes det er så trist at det virker som at dersom man er overvektig er man automatisk en stygg 3'er. TS, hvor PEN er du? ...altså ikke hvor overvektig er du.. men er du pen? Høres ut som alle tenker at dersom man er overvektig og slanker seg blir man "attraktiv". Men er alle slanke/tynne mennesker pene? ...nei... Så er da alle overvektige mennesker stygge? Jeg skjønner virkelig ikke denne tankegangen. Vel er man ikke over en viss høyde som mann, for eksempel over 180 cm, blir man jo automatisk sett på som uattraktiv. Selvfølgelig det skal jo sies at det ikke er alle menn på over denne høyden som ser bra ut. Men i utgangspunkt er det lettere for kvinner som er overvektig enn menn som er lavere enn det kvinner forventer. Man kan jo tross alt gjøre noe med vekt. Det skal også nevnes at noen menn foretrekker damer som holder seg sunne, og vil da fotetekke kvinner har en mer sunn livsstil. Anonymous poster hash: 163dd...2c3 Anonymous poster hash: 163dd...2c3 1
Gjest incognita Skrevet 4. oktober 2014 #16 Skrevet 4. oktober 2014 Vær glad du bare er overvektig. Mange menn er interessert i kvinner som holder seg i form, ikke nødvendigvis det eksakte tallet for eksempel 63 kg. Kvinner er mer interessert i høyde. Vel er man ikke over en viss høyde som mann, for eksempel over 180 cm, blir man jo automatisk sett på som uattraktiv. Selvfølgelig det skal jo sies at det ikke er alle menn på over denne høyden som ser bra ut. Men i utgangspunkt er det lettere for kvinner som er overvektig enn menn som er lavere enn det kvinner forventer. Man kan jo tross alt gjøre noe med vekt. Det skal også nevnes at noen menn foretrekker damer som holder seg sunne, og vil da fotetekke kvinner har en mer sunn livsstil. Anonymous poster hash: 163dd...2c3 Anonymous poster hash: 163dd...2c3 Det med høyde på menn er bullshit. Unnskyld ordbruken min her altså, men virkelig......... Menn må være fryktelig lave for at dette skal bli sett på som dealbreaker. Jenter må ikke være mye overvektige før de automatisk er "uattraktive", iallefall ifølge KG-standaren. Og hvordan vet man at en (lett) overvektig jente ikke er sprekere og sunnere enn en tynnfeit jente? 5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #17 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg synes det er så trist at det virker som at dersom man er overvektig er man automatisk en stygg 3'er. TS, hvor PEN er du? ...altså ikke hvor overvektig er du.. men er du pen? Høres ut som alle tenker at dersom man er overvektig og slanker seg blir man "attraktiv". Men er alle slanke/tynne mennesker pene? ...nei... Så er da alle overvektige mennesker stygge? Jeg skjønner virkelig ikke denne tankegangen. Gutter ser på kropp, ikke ansikt. Det er bare å slå opp i hvilket som helst manneblad og så ser du at de fleste nakenmodellene (norske iallfall) ikke er særlig pene i ansiktet. Som kvinne er det bedre med bra kropp enn pent ansikt. Selv er jeg feit med pent ansikt. Ikke Ts, forresten. Anonymous poster hash: bfba3...d83 2
et visningsnavn Skrevet 4. oktober 2014 #18 Skrevet 4. oktober 2014 Tar du noen gang kontakt med menn rundt din egen alder som du finner attraktive? Og hva er responsen?
Gjest incognita Skrevet 4. oktober 2014 #19 Skrevet 4. oktober 2014 Gutter ser på kropp, ikke ansikt. Det er bare å slå opp i hvilket som helst manneblad og så ser du at de fleste nakenmodellene (norske iallfall) ikke er særlig pene i ansiktet. Som kvinne er det bedre med bra kropp enn pent ansikt. Selv er jeg feit med pent ansikt. Ikke Ts, forresten. Anonymous poster hash: bfba3...d83 Tror du virkelig det? At det er viktigere med bra kropp enn pent ansikt?? Det er jo ansiktet man ser på når man prater? Jeg har såpass troa på gutta her til lands at jeg håper du tar feil. 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #20 Skrevet 4. oktober 2014 Tror du virkelig det? At det er viktigere med bra kropp enn pent ansikt?? Det er jo ansiktet man ser på når man prater? Jeg har såpass troa på gutta her til lands at jeg håper du tar feil. Nei det er jo til og med vitenskapelig bevist. Menn ser på kropp, kvinner ser på ansikt. Det ene er jo egentlig ikke verre enn det andre, bortsett fra at det er kjipt for oss med lite bra kropp. Anonymous poster hash: bfba3...d83 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå