Gjest Olivia Benson Skrevet 5. oktober 2014 #61 Skrevet 5. oktober 2014 Beta schmeta! Jeg tenner på mannen min. Hvilken gresk bokstav han er, gir jeg en lang marsj i. 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #62 Skrevet 5. oktober 2014 Skjønte ikke en dritt av den kommentaren. Sikkert fordi jeg foretrekker alfa og omega. Det er bra at du sitter og passer på da! KG trenger internettkrigere som deg. Anonymous poster hash: d2146...afc Anonymous poster hash: 0cde6...4e1 2
Gjest lurven Skrevet 5. oktober 2014 #63 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg er ingen alfa, tror ikke jeg er beta en gang, er nok nærmere omega, mulig jeg ligger rundt psi eller khi. Men jeg driter i det men må ikke være alfa for å få seg noe, ikke alle damer som går etter alfa, beta eller gamma. og de damene har aldri vært interessante for meg uansett, så det har jeg aldri brukt tid på
skreppamedleppa Skrevet 5. oktober 2014 #64 Skrevet 5. oktober 2014 Kan bekrefte at omega ble enn del av denne tråden, som et spark til bruk av begrepene "alfa" og "beta" for å definere mennesker. Det er ingenting som heter "omega-mann", eller "omega-ulv" for den saks skyld. Anonymous poster hash: b9537...391 Takk da forstod jeg situasjonen rett og godt er det.
Gypsy22 Skrevet 5. oktober 2014 #65 Skrevet 5. oktober 2014 At det ikke blir sakt omega er rart, Er en ny barne film om to ulver alfa og omega... http://www.filmweb.no/film/article962292.ece
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #66 Skrevet 5. oktober 2014 At det ikke blir sakt omega er rart, Er en ny barne film om to ulver alfa og omega...http://www.filmweb.no/film/article962292.ece Ja nei når du kommer med såpass tung dokumentasjon, så ... ---ironi---Anonymous poster hash: d2978...69f 2
Gjest Heartbeat Skrevet 5. oktober 2014 #67 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg er sammen med en omega-mann. DET er vanskelig det. Anonymous poster hash: b9537...391 Haha.. nå lo jeg godt Til Ts, det var nok riktig å gjøre det slutt, hadde følt meg lite attraktiv om en mann hadde sagt noe slikt til meg. Jeg vil ha begge deler, både en som tenner sykt på meg og en som ser på meg som et skikkelig kjerringemne 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #68 Skrevet 5. oktober 2014 Er dette den samme AB som har startet ørten ganske rare og uforståelige tråder de siste ukene? Betamenn, shit-tester og masse annet rart. AB, kom deg ut i den virkelige verden og slutt å sitte foran pcen og liksom lese deg opp på forholdet mellom mann og kvinne. Alle er forskjellige. Menn er ikke "alle menn". Kvinner er ikke "alle kvinner". Ut i verden med deg! Slå av pcen. Anonymous poster hash: e0a40...13a 1
skreppamedleppa Skrevet 5. oktober 2014 #69 Skrevet 5. oktober 2014 At det ikke blir sakt omega er rart, Er en ny barne film om to ulver alfa og omega...http://www.filmweb.no/film/article962292.ece Hee Hee om jeg ba deg om en link til at det fantes troll hadde du da linker til filmen "Trolljegeren" da? "Det finnes troll, bare se her folkens.." var ikke så veldig seriøs kilde dette her. Nå har ab forklart hva som menes nemlig en ironi over beta og alfa, en morsom spøk som mange av oss lo litt av som seg hør og bør av slike ord og definisjoner.
Uredd Skrevet 5. oktober 2014 #70 Skrevet 5. oktober 2014 Hee Hee om jeg ba deg om en link til at det fantes troll hadde du da linker til filmen "Trolljegeren" da? "Det finnes troll, bare se her folkens.." var ikke så veldig seriøs kilde dette her. Nå har ab forklart hva som menes nemlig en ironi over beta og alfa, en morsom spøk som mange av oss lo litt av som seg hør og bør av slike ord og definisjoner. En mye mer troverdig link hadde nok vært KG. Forøvrig smiler jeg bare av trådens tema og klarer faktisk ikke mobilisere noe som helst engasjement. 1
skreppamedleppa Skrevet 5. oktober 2014 #71 Skrevet 5. oktober 2014 En mye mer troverdig link hadde nok vært KG. Forøvrig smiler jeg bare av trådens tema og klarer faktisk ikke mobilisere noe som helst engasjement. Mest troverdig er nok virkeligheten En plass flere kunne trengt å leve i og skaffet seg erfaringer fra, utvilsomt! 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #72 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg tror du har vært uheldig jeg! Jeg har ikke noe imot å være sammen med en "beta" fordi "alfaen" bringer frem 14åringen i meg.... Sier alpha løp så går jeg osv. Jeg har selv ikke noe imot å bruke alfa, beta og omega på menneskelig adferd. Ofte vil det være lettere å skjønne adferden hos mennesker uten å måtte forklare en avhandling. I vennegjengen vår hadde vi 2 alfaer og 2 omegaer.. Jeg er den type alfa som er sikker på meg selv i den forstand at når jeg snakker så finner jeg ikke på bullshit, og jeg gidder ikke følge noen; jeg blir med om jeg vil! Jeg ender ofte opp i lederroller selv den dagen i dag uten å egentlig tenke at mitt mål ER å lede. Den andre alfen var veldig kontrollerende og dominerende, og når hun endelig skjønte at hun ikke hadde kontroll over meg var neste steg å eliminere meg. Egentlig tåplig siden jeg aldri prøvde å ta "tronen" hennes. Disse 2 omegaer fulgte etter den andre alfaen og brått hadde jeg 3 jenter imot meg, klar med en giftig kniv så snart jeg snudde ryggen til. Jeg ditchet jentene fordi jeg ikke gadd slik barnslig drama. Jeg kan vri og vrenge på det folk sier jeg og, men jeg holder meg for god til slikt. Så min konklusjon er at en usikker alfa er noe av det værste du kan rote deg bort i, de styrer med usikkerhet og bruker kun skitne triks for å nå målene sine. Jeg vil også tørre å påstå at en"psykopat" oftere fremtreder i alfamennesker enn betamennesker. Anonymous poster hash: f02c4...c62
Gjest Blubberella Skrevet 5. oktober 2014 #73 Skrevet 5. oktober 2014 At det ikke blir sakt omega er rart, Er en ny barne film om to ulver alfa og omega...http://www.filmweb.no/film/article962292.ece "Alfa og omega" har ikke noe med ulver/hanndyr å gjøre. Alfa og omega er første og siste bokstav i det greske alfabetet og uttrykket "Alfa og omega" brukes for å understreke noe viktig, et annet uttrykk for først og sist, alt i alt eller noe veldig grunnleggende. Les f.eks. her. Det er nok dette uttrykket filmen har hentet navnene fra, i tillegg til at det også kan knyttes til det med at ulver ofte deles inn i alfa og beta. 1
Flibidy Flæbidy Skrevet 5. oktober 2014 #74 Skrevet 5. oktober 2014 Hater virkelig begrepene "alfa" og "beta" Det er så latterlig, høres ut som prestisjenivå på et tv-spill. Mitt inntrykk er at en del av dem som regner seg selv som alfa, eller strever for å være det, lever etter mottoet: "Push andre ned for å løfte deg selv opp". Definitivt ikke egenskaper jeg ser etter hos en venn eller kjæreste, men det er nå meg ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå