Gå til innhold

Dere som er sammen med beta-menn:

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Opplever dere at dere tenner mindre på dem enn dere gjør på tidligere kjærester som har vært litt mer alfa? Jeg har nettopp måttet gjøre det slutt med noen over det her (jeg var da beta-hannen). Skjønte tegninga igjennom en rekke små hint om hennes ville fortid med tidligere kjærester, og alt det dirty de hadde funnet på, mens med meg var det alltid veldig klare "regler" på hva som var greit og ikke. Dette syntes jeg var kjedelig, siden jeg også egentlig er ganske kinkig av meg, og skulle ønske vi kunne gjøre mye av de samme tingene. Har aldri hatt noe imot hennes fortid, ville bare ha bra sex jeg også. Etter hvert konfronterte jeg henne veldig direkte med dette, og etter litt om og men innrømmet hun til slutt at det handlet om at hun rett og slett ikke tente like mye på meg som de hun hadde vært sammen med før, selv om jeg var en "bedre person" enn dem og hun var "mer glad i meg". Derfor var heller ikke trekanter, analsex, speil/kamera osv like fristende når det kom til meg. Jeg respekterer ærligheten hennes, selv om det ikke er nubbesjans for at vi skal bli sammen igjen. Men kjenner også en veldig håpløshet skylle over meg, og lurer på om det i det hele tatt er noe poeng for meg å bli sammen med noen igjen. Vil det alltid være sånn? Er tenningsmønsteret hennes representativt? Setter pris på dønn ærlige svar.

Anonymous poster hash: d17c3...beb
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle jenter er heldigvis ikke sånn.. og de menna ho har vært tiltrukket av før har jo vært litt samme type.. det er ikke trygghet hun har vært ute etter.. kanskje heller intriger, drama "spenning", men man får aldri den viktige tryggheten i den andre personen..kan det bli ekte kjærlighet? eller er det en avhengighet? blir mer ett spill.. i..Jeg tror man lærer av alt. kanskje den siden av deg som tiltrakk deg til henne trenger litt oppmerksomhet.. hva trenger du? i bunn og grunn så var det jo kanskje fordi dere ikke passet sammen.. Hva skjer med at bad girlsa får de gode guttene og de snille jentene blir overkjørt av bad boys?? :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være forferdelig slitsomt å leve i en verden av "alfa" og "beta". Høres helt forferdelig ut for oss som lever i den virkelige verden blant voksne mennesker.

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kjennetegner en beta-mann? Jeg er oppriktig nysgjerrig. Jeg skjønner hva en alfa-hann i dyreverdenen er, og regner med at man har overført dette til menneskeverden, og at en betamann da er en mer underdanig mann? Finnes det noen mellomting?

I så fall, så er jeg nå sammen med en som ikke er noen klar alfahann, men han er heller ikke underdanig og tøflete. Men han er nok mer rolig og avbalansert enn andre jeg har vært sammen med før (som kanskje ligner mer på en alfahann). Jeg vil si at jeg tenner mer han jeg er sammen med nå, og vi har mer kinky sex. For meg er det ekstra spennende, når andre ser ham tenker de kanskje at vi bare har snill fløtesex, men de vet ikke hva som skjer på soverommet...

Anonymous poster hash: dd4a9...9f8

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med en omega-mann. DET er vanskelig det.

Anonymous poster hash: b9537...391
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som henger dere opp i beta og alfa, hvem faen er dere?

Anonymous poster hash: 0cde6...4e1

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omega-menn er de tøffeste å forholde seg til over lang tid ! Er liksom ikke noe hold i dem

Jeg vet!

Alltid forsinket, trekker på ordene og alltid den siste til å gå fra fest.

Savner en real beta-mann i livet mitt.

Anonymous poster hash: b9537...391

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever dere at dere tenner mindre på dem enn dere gjør på tidligere kjærester som har vært litt mer alfa? Jeg har nettopp måttet gjøre det slutt med noen over det her (jeg var da beta-hannen). Skjønte tegninga igjennom en rekke små hint om hennes ville fortid med tidligere kjærester, og alt det dirty de hadde funnet på, mens med meg var det alltid veldig klare "regler" på hva som var greit og ikke. Dette syntes jeg var kjedelig, siden jeg også egentlig er ganske kinkig av meg, og skulle ønske vi kunne gjøre mye av de samme tingene. Har aldri hatt noe imot hennes fortid, ville bare ha bra sex jeg også. Etter hvert konfronterte jeg henne veldig direkte med dette, og etter litt om og men innrømmet hun til slutt at det handlet om at hun rett og slett ikke tente like mye på meg som de hun hadde vært sammen med før, selv om jeg var en "bedre person" enn dem og hun var "mer glad i meg". Derfor var heller ikke trekanter, analsex, speil/kamera osv like fristende når det kom til meg. Jeg respekterer ærligheten hennes, selv om det ikke er nubbesjans for at vi skal bli sammen igjen. Men kjenner også en veldig håpløshet skylle over meg, og lurer på om det i det hele tatt er noe poeng for meg å bli sammen med noen igjen. Vil det alltid være sånn? Er tenningsmønsteret hennes representativt? Setter pris på dønn ærlige svar.

Herregud! Gir dere aldri opp? Hvis menneskeheten skulle gå til grunne så er jeg sikker på at dere vil spille en stor rolle. Alfaer, betaer osv. - er verdensbildet deres virkelig så begrenset?

Glad for at jeg har normale tanker og behandler stort sett alle rundt meg godt uten å tenke på de som alfaer og betaer.

Endret av extra
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Etter hvert konfronterte jeg henne veldig direkte med dette, og etter litt om og men innrømmet hun til slutt at det handlet om at hun rett og slett ikke tente like mye på meg som de hun hadde vært sammen med før, selv om jeg var en "bedre person" enn dem og hun var "mer glad i meg". Derfor var heller ikke trekanter, analsex, speil/kamera osv like fristende når det kom til meg.

For en dårlig ting å si. Kunne aldri falt meg inn å si noe slikt uansett om det var tilfellet, utrolig slemt rett og slett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en omega mann. Jeg var sammen med en mann som kan dominere noe voldsomt spykisk, kommunikasjon. En kriger, der han skal vinne en samtale påstand hele tiden. Som ofte ender opp ae opp i sex. Når vi har sex liker han å dominere, men også veldig godt å bli dominert selv. For.eks at jeg bruker strap on på han. Men det skjer sjelden fordi jeg er som oftest underdandig, men jeg synes han ikke dominerer nok i sengen. Det er for lite rompegrep, beføling andre plasser, ikkw noe beføling på puppene. Men han ustråler alikevell selvsikkerhet og har meg alikevell underi sin hule hånd. Hva er han alfa, beta eller omega... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beta og alfa, altså er det enda slik at dere menn går og snuser hverandre i rumpen, pisser litt opp etter stolper, markerer over den andres urin, uler i natten og kjemper om hierarkiet?

*Jeg får lov til å knulle flere damer enn deg viss jeg vinner over deg i håndbakk, pisser lengre enn deg og er en dårlig fyr*

Hvilken pissekonkurranse tror enkelte at de er med i i dette livet?

-Den villeste og barskeste alfahannen går til angrep på utfordreren betaen, det er en vill kamp og blod utveksles, alfahannen har mye og tape med 4000 elskerinner som innsats men betahannen har alt å vinne,"

Ja jeg erindrer noe slikt noe sist jeg så på animal planet, det handlet om sjøelefanter på opp til et tonn som satt støttenne sine i en annen skapning av samme art på en strand..

Selv så blåser jeg stort i både pissekonkuuranser og støttenner!

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Det må være forferdelig slitsomt å leve i en verden av "alfa" og "beta". Høres helt forferdelig ut for oss som lever i den virkelige verden blant voksne mennesker.

Er det en verden der man ikke bruker presise ord for å beskrive bestemte fenomener? Hvis du lurer så kommer ordet fra etologi, en retning innenfor naturvitenskapen.

At det er det man henger seg opp i når man leser ts sin sak...

Kjipt å høre det som skjedde ts. Det finnes absolutt kvinner som tenner på menn som ikke har alfa oppførsel, men det blir vanskelig å si noe om hvilke tenningsmønstre de har. I ditt tilfelle hadde damen din tydeligvis riktig tenningsmønstre i forhold til å tenne på å gjøre de tingene du ville gjøre, men hun tente bare ikke på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe som alltid skjer i internett-debatter.

- påpeking av skrivefeil.

- nit-picking (det er ikke ALLE muslimer som er sånn, det er ikke ALLE menn som er enten beta eller alfa)

Jeg har også et litt distansert forhold til PUA-terminologi og anti-feminist-terminologi. Jeg smiler av det som for meg er usikkert hvor mye som er kun filosofisk hypoteseframstiling, og hvor mye som er kynisk virkelighet. Men så kommer det faen meg inn en bruker som må være selve inkarnasjonen av det man kaller white knight. Er det en sockpuppet, eller er det 4 real? Hvis det er partisandebattering for moro skyld, så er det genialt, dude.

Vel, jeg var så hyggelig mot TS at jeg sporet av. Det ble litt morsommere å krangle enn å si noe til TS, for sorry, det der var bedritent å høre. Illustrert vitenskap skrev om noe liknende og at kvinner rundt eggløsningstider oftere gikk etter bad boys.

Jeg har funnet ut at det ikke er noe mål å gå etter alle typer damer. Det er rett og slett mange damer jeg ikke vil ha noe med å gjøre. Nek som går etter brautende, storkjefta, lissom-macho duster, tenk å være sammen med sånne damer? Like barn leker best.

Jeg har også funnet ut at sex blir mye mer tilgjengelig når man gir litt mer faen. Det er faktisk en fin ting, når vi menn blir bitre og gir faen, så blir vi attraktive, bare vi utvikler drittsekktendenser. Det er som en naturlig PUA utvikling. Damer derimot, de blir bare mindre attraktive for de fleste menn med alderen, de blir ikke mer sexy av å være bitchy, så bitre kvinner, de sliter mer.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler av gutter / menn som kaller seg for ALFA. :D

Er bare så kleint og tåpelig , de som vist nokk er ALFAer

Er egentlig usikre på seg selv. De prøver og kompensere med

Og være stor og brøytende...

Slapp av du er nokk ikke en omega heller, dette er kun i ulve verdenen..

Dominere er noe helt annet :)))

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fyr du driver og har masse trekanter med er kanskje ikke den du vil satse på? Kanskje hun så mest sex i de mennene der, og mer kjæreste i deg. Hun er jo ikke sammen med noen av dem i dag. Nå vet jeg ikke så mye om alfa og beta osv men det høres nå ut som du har ballene på plass når du dumper henne med så stor sikkerhet når du vet det ikke vil funke mellom dere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Omega-menn er de tøffeste å forholde seg til over lang tid ! Er liksom ikke noe hold i dem

Hva vil en omega si?

Anonymous poster hash: 740f6...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfa er den som er dominerende , omega er en som "følger" mindre dominerende :)

Det vil si at i en ulve flokk så er den 2 ALFAer som får barn, omegaer

Får ikke avkom men hjelper til og jakte... Omegaer prøver og ta alfa sin plass hele tiden :)

Men vi mennesker er primater, ikke ulver ..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil en omega si? Anonymous poster hash:

740f6...9a2

Foruten om at omega menn har tatt mye møllers tran vil det ikke si noenting på samme måte som alfa og beta. Det er en spøk, det er ingenting som heter Omega menn, men et ordspill og en ironisering på teite definisjoner som beta og alfa. Endret av skreppamedleppa
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfa er den som er dominerende , omega er en som "følger" mindre dominerende :)

Det vil si at i en ulve flokk så er den 2 ALFAer som får barn, omegaer

Får ikke avkom men hjelper til og jakte... Omegaer prøver og ta alfa sin plass hele tiden :)

Men vi mennesker er primater, ikke ulver ..

Det er alfa og beta.

Omega har jeg aldri hørt om før denne tråden og jeg tipper som jeg skrev på at det er en ironisering over teite utrykk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...