Gå til innhold

Har Petter Northug fått seg kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om jeg henger etter, men datt over FB-en hans i sted, og der står det at han er i et forhold? Noe jeg ikke har fått med meg? Tenkte KG måtte jo vite, hehe :)

https://www.facebook.com/northug?fref=ufi

Anonymous poster hash: 40fe8...c83
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Who cares...

Åh, så kuul kommentar...

Anonymous poster hash: 767d8...ad2

• Liker 12
Skrevet

Etter et kjapt søk, står det at han bekreftet han har kjæreste i januar/februar, men han holder kortene tett til brystet om hvem det er. Hun vil vel ikke ut i søkelyset da vel ;)

Skrevet

Hvem har Northug vært sammen med før Rachel?

Anonymous poster hash: 74dd9...bcc
  • Liker 1
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner, personangrep, samt svar til dette.

Irrlys, mod.

Skrevet

Håper ikke det:-(

Anonymous poster hash: f0e9b...894

Skrevet

Ryddet for spekulasjoner + svar.

Irrlys, mod.

Skrevet

Er bare en måneds tid siden jeg matchet med han på Tinder, så tror ikke han er i et forhold:p

Anonymous poster hash: db63a...118
  • Liker 1
Gjest fotballflue
Skrevet

Det er tydelig at jeg leste denne tråden i går før jeg la meg, for i natt drømte jeg at han hadde blitt sammen med ei venninne av meg. Tror ikke det er tilfelle :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for avsporinger.

Irrlys, mod.

Skrevet

Kanskje han fikk napp hos søstera til hu lyshåra i Coop Extra-reklamen.

• Liker 16
Skrevet

Er bare en måneds tid siden jeg matchet med han på Tinder, så tror ikke han er i et forhold:p

Anonymous poster hash: db63a...118

Det tror jeg ikke spiller noen rolle.. Jeg matchet med Tomas for noen dager siden, og han er sammen med Kruksve, noe han har vært i maange år :P

Anonymous poster hash: 34505...a39

Skrevet

Uansett hvem Hans Petter Northug er sammen med skal de nok få kjenne på vanskeligheten ved forholdet når han skal sone 50 dager i fengsel :-/

Anonymous poster hash: 21fe8...d4f

Skrevet

Uansett hvem Hans Petter Northug er sammen med skal de nok få kjenne på vanskeligheten ved forholdet når han skal sone 50 dager i fengsel :-/

Hans Petter Northug? Haha

Anonymous poster hash: 42dee...59f

• Liker 5
Skrevet

Ryddet for spekulasjon.

Irrlys, mod.

• 1 måned senere...
Skrevet

Håper han har fått seg kjæreste! Synes han og Rachel var et så søtt par :rodmer:

Skrevet

Ett godt forhold ryker ikke fordi man ikke ser hverandre på 50 dager.

• Liker 2
Skrevet

Lol, de 50 dagene er fortjent og ikke noe vanskelig eller noe å grine over.

• Opprett ny...