Susannestar Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Hei! Jeg lurer på om noen har erfaringer å dele i forhold til bruk av ansiktsmasker? Det er jo så mange forskjellige typer, og jeg forsøker å finne en som passer for meg, så kunne være fint å høre litt om de folk har prøvd? Lurer også på om noen kjøper sånt på nettet? Det finnes jo noen nettsider som har mye av dette som theglow.no, eleven.no, greenspirit.no. Anyway, flott om noen har tanker om gode produkter (og nettsider å kjøpe fra!)
Gjest Zeitgeist Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 - Dermalogica Multivitamin Power Recovery Masque er en sikker vinner hos meg i allefall (tørr, sensibel hud). Har brukt den i snart fem år, og det finnes få masker som har en like god "pick-me-up"-effekt. - Lierac High Peel er ikke en maske som sådan, men en peeling du kan påføre daglig. Jeg har brukt denne sammenhengende i tre måneder nå, og huden er blitt adskillig bedre mht. klarhet og glatthet. - Clinique Exfoliating Scrub (heller ikke en maske) bruker jeg et par ganger i uka når jeg dusjer om morgenen. Inneholder eukalyptus, som hjelper meg til å våkne opp
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #3 Skrevet 4. oktober 2014 Queen Helene maskene fra iherb er verdt å prøve.Anonymous poster hash: a8e1e...33b
vimsefrøken Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 MD Formulations clearing complex mask, Emergin C Deglazing mask, Ole Henriksen Firm Action Mask og Glam Glow (den hvite) er gode dyprensende masker. Dermalogica Multivitamin Power Recovery mask er god på å gi glød og litt fukt. Matis Response Jeunesse Youth Hydrating mask er god på fukt. Linda Johansen TLC Recovery mask er utrolig god til tørr, sensitiv, stresset og sår hud. Linda Johansen Instant Rescue mask er en utrolig god 5-minutters pick-me-up når huden trenger glød og fukt, eller ser litt blass ut. Bruker alltid denne før en spesiell begivenhet.
Miss-Grey Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 I likhet med Vimsefrøken liker jeg den hvite GlamGlow-masken, og Matis Response Jeunesse Youth Hydrating mask. I tillegg er jeg glad i Blue/ Blackberry mask fra Ole Henriksen, en enzymmaske som gir fin glød. Sistnevnte bruker jeg også når jeg jogger eller trener ute, synes det gir meg ekstra glød. Det er treningsmotivasjon i seg selv!
sweety pie Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 MD Formulations clearing complex mask, Emergin C Deglazing mask, Ole Henriksen Firm Action Mask og Glam Glow (den hvite) er gode dyprensende masker. Dermalogica Multivitamin Power Recovery mask er god på å gi glød og litt fukt. Matis Response Jeunesse Youth Hydrating mask er god på fukt. Linda Johansen TLC Recovery mask er utrolig god til tørr, sensitiv, stresset og sår hud. Linda Johansen Instant Rescue mask er en utrolig god 5-minutters pick-me-up når huden trenger glød og fukt, eller ser litt blass ut. Bruker alltid denne før en spesiell begivenhet. Hvor kjøper du de maskene?
vimsefrøken Skrevet 5. oktober 2014 #7 Skrevet 5. oktober 2014 Hvor kjøper du de maskene? Forskjellige nettsider, alt fra utenlandske sider til norske. Feelunique, Lookfantastic, Strawberrynet, Beautybay, Blush, Blivakker, Vakkerhud. Det finnes mange nettsider som selger de forskjellige merkene.
Gjest Enhjørning Skrevet 5. oktober 2014 #8 Skrevet 5. oktober 2014 Det er mye dyre ansiktsmasker der og har favoritter blant annet Dermalogica som er veldig gode. Men jeg prøvde å ta Cocosa Virgin Oil(mener den er økologisk) som ansiktsmaske isteden og det er både billigere, sunnere, holder lenge og gjør huden min enda bedre
Prestekragen Skrevet 5. oktober 2014 #9 Skrevet 5. oktober 2014 LIker et par stykker fra Darphin, den ene for fukt og den andre for sensitiv hud. Husker ikke hva de heter, men huden min elsker de. Og de lukter kjempegodt! Ellers er Dermalogica multivitamin masken supergod, som flere over har nevnt. Carita lagoon er god for fukt, men nokså overpriset
Piken2 Skrevet 7. oktober 2014 #10 Skrevet 7. oktober 2014 Carita cotton mask er min nye favoritt! Gir godt med fukt for sensitiv hud. Drøy er den også. Matis youth hydrating mask...kjøpte i salongstørrelse fra blush eller blivakker. Den er alltid med. Decleor harmonie beroligende maske. Har vært avhengig, men carita sin er min nye SOS-maske. Dermalogica Multi vitamin recovery mask. Har vært favoritt i mange, mange år, men kuttet den ut pga prisen... Dermalogica gentle cream exfoliator. Enzym peeling, mild og god for sensitiv hud med acne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå