Gjest Usminket Skrevet 4. oktober 2014 #1 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hei! Jeg kjøpte ny seng for noen måneder siden i håp om at den skulle være bedre for nakken og ryggen min. Min forrige seng fra IKEA var ikke god den heller. Etter jeg kjøpte den nye senga mi, har jeg egentlig bare blitt verre. Hver morgen har jeg vondt i korsryggen og nakken. Jeg vet ikke om sengen er for hard eller for myk? Jeg har medium madrass. Sengen er av merket Jensen og dyr. Årrhh... Er for sent å bytte den også. Jeg sover nesten alltid på siden eller magen. Noen med samme problem? Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 5. oktober 2014 #2 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hvordan er puta di da? Sikker på at det er madrassen som er problemet? Hvis du sover på siden eller på magen bør du ha en lav pute. Hvis din forrige seng var fra Ikea, og ikke noe god, hvorfor kjøpte du ny seng på Ikea da? Håper du prøvde den i butikken først... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Usminket Skrevet 5. oktober 2014 #3 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hvordan er puta di da? Sikker på at det er madrassen som er problemet? Hvis du sover på siden eller på magen bør du ha en lav pute. Hvis din forrige seng var fra Ikea, og ikke noe god, hvorfor kjøpte du ny seng på Ikea da? Håper du prøvde den i butikken først... Oi, det ble kanskje litt missforståelser nå Jeg kjøpte ikke ny seng fra IKEA. Jeg har kjøpt en ny dyr seng på Bohus(?) av merke Jensen. Man kan snu madrassen og velge medium eller hardt underlag men jeg får vondt på begge sidene. Muligens puta mi er for høy ja. Har en høy pute for å ligge på siden faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 6. oktober 2014 #4 Del Skrevet 6. oktober 2014 Aha... Bohus har sikkert fine senger de Hvis madrassen er helt ny kan det hende du må "ligge den litt inn" først, om du skjønner hva jeg mener. Høye puter er anbefalt de som ligger på ryggen, - hvis du foretrekker å ligge på magen eller siden bør du ha en lav pute, evt medium pute. Går du innom et sted hvor de selger hodeputer så står det gjerne på "pakningen" at 'Denne puta passer for deg som liker å ligge på magen eller på siden', osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Usminket Skrevet 6. oktober 2014 #5 Del Skrevet 6. oktober 2014 Aha... Bohus har sikkert fine senger de Hvis madrassen er helt ny kan det hende du må "ligge den litt inn" først, om du skjønner hva jeg mener. Høye puter er anbefalt de som ligger på ryggen, - hvis du foretrekker å ligge på magen eller siden bør du ha en lav pute, evt medium pute. Går du innom et sted hvor de selger hodeputer så står det gjerne på "pakningen" at 'Denne puta passer for deg som liker å ligge på magen eller på siden', osv.. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå