AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Denne sønnen er 19 år gammel og bor hjemme, hvor han lever et tydelig homofilt liv. Familien hans har derfor fått nok av måten han lever livet sitt på og kaster dermed han ut hjemmefra. Synes du de håndterte dette på en god eller dårlig måte? Hva synes du om sønnens måte å oppføre seg på? Anonymous poster hash: bf3a3...5f0 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 De er noen idioter. Tror på "Guds ord" fremfor vitenskapen og vil ha ham ut. Selvsagt kan foreldre mene at 19-åringen skal flytte hjemmefra. Det er det greit å kreve. Å kaste ham ut fordi man mener legningen hans er syndig er derimot helt, helt idiotisk. Jeg er en heterofil mann, og hvorvidt sønnen min (eller datteren min, naturligvis) er heterofil eller homofil har selvsagt inegnting å si for hvorvidt han kan bo hos meg eller ikke. Og nei, ikke all tro og alle meninger er like gode, jeg trenger ikke blindt tolerere intoleranse. Folk må gjerne være religiøse, men de her oppfører seg som noen uopplyste rasshøl. Som sagt, når man nærmer seg 20 er det klart foreldre kan mene det er på tide å flytte ut, men ingen oppegående mennesker kaster sønnen sin ut fordi han er homofil. Anonymous poster hash: c6084...0a6 12
fuksia Skrevet 4. oktober 2014 #3 Skrevet 4. oktober 2014 Han lever et tydelig homofilt liv? Hva i all verden betyr det? Jeg synes ikke det at denne gutten er homofil burde ha noe som helst å si for hvordan foreldrene behandler ham, om det er derfor de kaster han ut synes jeg det er veldig dårlig gjort. 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #4 Skrevet 4. oktober 2014 Han lever et tydelig homofilt liv? Hva i all verden betyr det? Svaret finner du i videoen øverst. Anbefales! Anonymous poster hash: bf3a3...5f0
Red-Ruby Skrevet 4. oktober 2014 #5 Skrevet 4. oktober 2014 Svaret finner du i videoen øverst. Anbefales! Anonymous poster hash: bf3a3...5f0 Så "han levde et et tydelig homofilt liv betyr "hvordan ikke reagere når din unge forteller deg at han er homofil" ?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #6 Skrevet 4. oktober 2014 Så "han levde et et tydelig homofilt liv betyr "hvordan ikke reagere når din unge forteller deg at han er homofil" ? Nei. Anonymous poster hash: bf3a3...5f0
Red-Ruby Skrevet 4. oktober 2014 #7 Skrevet 4. oktober 2014 Nei. Anonymous poster hash: bf3a3...5f0 med andre ord så ga ikke overskriften svar på noe.. Eller hva mente du egentlig?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #8 Skrevet 4. oktober 2014 Forstår ikke at dette er noe å diskutere. Videoen taler for seg selv. Anonymous poster hash: de275...776 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #9 Skrevet 4. oktober 2014 med andre ord så ga ikke overskriften svar på noe.. Eller hva mente du egentlig? At du må se på videoen. Det er altså videoen som er budskapet her, ikke overskriften. Anonymous poster hash: bf3a3...5f0
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #10 Skrevet 4. oktober 2014 For en forferdelig video. Anonymous poster hash: d2401...5d1 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #11 Skrevet 4. oktober 2014 grusomme mennesker!! tenk å behandle barnet sitt på den måten!! Anonymous poster hash: dd2c3...0ce 3
Gjest The damned Skrevet 4. oktober 2014 #12 Skrevet 4. oktober 2014 Hva har legningen hans med det å gjøre? Ja, foreldre kan mene at det er på tide å flytte ut når man er så gammel, men å kaste dem ut fordi de er homofile det blir noe helt annet. Forresten, så er innleggene dine gjennomsyret av en negativ holdning mot homofile. Ikke alle er enige med deg at det er noe negativt med noen som lever "et tydelig homofilt liv". Familien hans er idioter som tror at det er et valg han har tatt, og er religiøse av verste sort.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #13 Skrevet 4. oktober 2014 "Et tydelig homofilt liv". Tydelig homofilt? Merkelig uttrykk. Håper forøvrig denne gudefiguren disse foreldrene tror på sender dem på hue og ræva ut fra paradiset når den tid kommer, og ned til han andre fyren - som de sikkert også tror eksisterer. Anonymous poster hash: 8bc5b...a85 1
KineAnd Skrevet 4. oktober 2014 #14 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg er pasifist og i mot vold, men slike foreldre som det her, som lager et helvete pga barnas legning burde vært slått til blods og dumpet i stillehavet. De aner virkelig IKKE hvor mye skade de påfører ungene sine! 3
temolitus Skrevet 4. oktober 2014 #16 Skrevet 4. oktober 2014 Hva skjedde med at Gud elsker alle sine barn? Æsj, ekle mennesker som bruker religion som unnskyldning for alt. 3
fuksia Skrevet 4. oktober 2014 #17 Skrevet 4. oktober 2014 Svaret finner du i videoen øverst. Anbefales! Anonymous poster hash: bf3a3...5f0 Jeg skjønner vel forsåvidt hva du mener, men synes det var en tåpelig formulering. Det kommer ikke frem av videoen at han har gjort noe spesielt, utenom å komme ut av skapet. Det provoserer meg utrolig mye at foreldre kan oppføre seg sånn mot barnet sitt omtrent samme hva barnet har gjort, og i dette tilfellet har ikke barnet gjort noe galt en gang. Jeg håper denne gutten kommer seg vekk og kutter kontakten med de, og at foreldrene etterhvert innser hvor idiotisk de oppfører seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå