AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Hvor eller lettere sagt hvordan kan jeg bli kjent med menn når jeg: 1: jobber ganske mye (og har ikke mulighet til å gjøre noe med det). Noen ganger kommer jeg hjem i 18-19 tiden å orker ikke annet enn å spise litt og legge meg. 2: det er ikke aktuelt å bli sammen/date mine kolleger da jeg er "sjefen" (og ingen av de er min type uansett). 3: har bare vært i ett forhold tidligere. Som var med en HELT feil mann ( forholdet endte veldig stygt). 4: Mine venninner har flyttet til andre byer og er opptatt med sitt (barn, mann, jobb). Jeg har veldig lite kontakt med gamle venninner, nye venninner finner jeg ikke på jobben min. 5: har blitt veldig usikker på meg selv og føler meg veldig ensom. På den andre siden vil jeg ikke virke desperat heller. 6: før trente jeg litt og var i en ok form, nå har jeg lagt på meg og er tjukk. Jeg føler meg helt forferdelig selv om jeg vet at jeg har fremdels har et pent ansikt. Dette skal jeg gjøre noe med nå, skal begynne å trene som før. Men hva med alt det andre? Jeg overhørte en samtale på jobben der de satt og så gjennom noen datingsider hvor de gjorde narr av de som var der. Jeg har lite lyst til å lage en profil der med bilde av meg, for jeg har helt ærlig ikke lyst til å bli gjenkjent eller latterliggjort på denne måten. Hvordan kan jeg bli kjent med menn? Hva skal jeg si til de når de spør hvor lenge jeg har vært singel? 5 år er ganske lenge! Hva skal jeg gjøre uten venninner? Kom gjerne med tips på hvordan jeg kan forbedre meg eller hva palen min bør være fremover? Jeg er forresten en kvinne på 32 år. Anonymous poster hash: d19d7...ea3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå