Gå til innhold

Butikker i Bergen/Åsane, søndagsåpne, med hårfarge?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Krotete overskrift, men joa: Noen som vet om en butikk i Bergen som har åpent i morgen og som har et noenlunde greit utvalg av (røde) hårfarger?

Må være greit å komme seg til med buss. Bor i Åsane, så det, sentrum eller utover mot Arna er steder jeg kan dra. Gidder ikke dra særlig forbi byn.

Anonymous poster hash: 96643...885
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser de har en søndagsåpen Coop xtra i Fana, noen som vet hvordan jeg kommer meg dit med buss? :) Regner med Coop xtra har greit utvalg

- TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du mener Coop Extra på Nesttun, så tar du bussen til Sletten (buss nr3) og bybanen derfra til Nesttun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du mener Coop Extra på Nesttun, så tar du bussen til Sletten (buss nr3) og bybanen derfra til Nesttun.

Eller bare en eller annen buss fra Åsane til Bergen sentrum og så bybanen fra Bergen sentrum.

Anonymous poster hash: 8e1ea...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller bare en eller annen buss fra Åsane til Bergen sentrum og så bybanen fra Bergen sentrum.

Anonymous poster hash: 8e1ea...760

Går an å gå av i sentrum med 3eren også, ikke mye forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er en på Fanafjongen eller noe sånt... Ble for mye bussing dit,sjekket Skyss i sted og det blir for komplisert for meg :S

Noen i byn eller Åsane? Vet Bunnpris, Joker og Kiwi av og til har søndagsåpent, noen som vet om en som har og som har et greit utvalg av hårfarge??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker, on 04 Oct 2014 - 23:33, said:

Nei det er en på Fanafjongen eller noe sånt... Ble for mye bussing dit,sjekket Skyss i sted og det blir for komplisert for meg :S

Noen i byn eller Åsane? Vet Bunnpris, Joker og Kiwi av og til har søndagsåpent, noen som vet om en som har og som har et greit utvalg av hårfarge??

Hårfarge er liksom typisk ikke det de prioriterer i de bittesmå lokalene det er søndagsåpen butikk i...

Anonymous poster hash: fb7d9...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...