Gå til innhold

Kan noen anbefalem eg et pudder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fet hudtype som kan bli glinsende. Ønsker meg dermed et finishing-pudder som matter ned noe. Noen anbefalinger?

Og hvordan bruker jeg dette? Sammen med foundation (som jeg har i pudderform?). Hva med blush og solpudder, brukes det evt i tillegg?

Anonymous poster hash: fc2f7...9ce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

har også veldig fet hudtype i t zonen.

bruker id minerals finishing powder. blir utrolig tørr av dette, men sminken sitter mye bedre hvertfall

bruker et veldig tynt(!) lag over hele sminken, noen ganger innebærer det rouge, solpudder etc. om du har på for mye, kan det fort se ut som du har på veldig mye sminke

Skrevet

Jeg har fet hudtype som kan bli glinsende. Ønsker meg dermed et finishing-pudder som matter ned noe. Noen anbefalinger?

Og hvordan bruker jeg dette? Sammen med foundation (som jeg har i pudderform?). Hva med blush og solpudder, brukes det evt i tillegg?

Jeg blir fort glinsende i t-sonen og bruker "one heck of a blot" av Soap&Glory. Matter ned huden og fungerer som et finishing pudder oppå sminken. Funker også fjell for meg å ha det på utover dagen dersom jeg blir glinsende igjen.

Kjøpte det på ebay, fikk et helt ekte et så anbefaler å bestille herfra om du vil kjøpe det. (Boots Apotek har merket Soap&Glory men dette pudderet selges ikke i Norge.)

Jeg sliter selv med å finne foundation i pudderform som matter ned og dekker godt, men som samtidig ikke gir kviseutbrudd.

Skrevet

Når jeg trenger å matte ned huden bruker jeg

The Balm Sexy Mama anti shine transcluent powder.

Dette er ett kompakt mattende finishing powder :)

Gjest Vinglasset
Skrevet

Jeg bruker BareMinerals pudder - det er utrolig effektivt som finnish når man har glinsende hud.

Skrevet

Jeg har endelig funnet noe som funker for meg;pudder fra Nilens jord. Jeg har veldig fet hud. jeg er veldig overasket for jeg hadde nesten gitt opp å finne noe som funket og Nilens jord var et hastekjøp da jeg var ute å reiste. Beste hastekjøpet jeg har gjort! Vurderer å prøve foundation de har også :)

Anonymous poster hash: a7b68...8cd

Skrevet

Tusen takk for tips. Jeg skal ut og reise neste uke, så sjekker ut litt hva som finnes på taxfree også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...