Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan gjøres bedre?

Vasker meg under armer og i underlivet hver morgen.

Dusjer annen hver kveld (klipper negler om nødvendig)

Pusser tenner, tanntråd og munnskyll morgen og kveld.

Fjerner sminke hver kveld

Renser ansiktet morgen og kveld

Anonymous poster hash: 21124...49c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt hva du spør om her, føler du deg ren og fornøyd så er du vel det og fortsetter som du gjør...hvis ikke så kan du f.eks begynne å dusje hver dag eller gjøre det som får deg til å føle deg mer fresh og fornøyd? Bruker du deo f.eks? Men skjønner egentlig ikke hvorfor du spør, dette er jo noe man føler/vet best selv :)

• Liker 3
Skrevet

dette er jo noe man føler/vet best selv :)

Tommel opp.

Man skal ikke høre på andre om hva som er "fasiten" på god/dårlig hygiene iallefall, så lenge ens egen hygiene føles god for en selv og ikke går utover andre (ekstrem svettelukt, droppe håndvask o.l.)

• Liker 3
Skrevet

Det eneste som kan gjøres bedre er å dusje daglig, men nå kommer jeg til å få pepper fra alle dem som sverger til annenhver dag (eller sjeldnere...) :)

Imponert over at du bruker tanntråd morgen og kveld.

Anonymous poster hash: ddf11...fa1

Skrevet

wow. du får meg til å se skitten ut jo :P

jeg dusjer annenhver dag, pusser tenner om kvelden og vasker meg under armer og i underliv om morgenen.

negler taes når det trengs og de klippes ikke men rives av (det er fy fy jeg veit)

Anonymous poster hash: c6df3...8f9
Skrevet (endret)

Det eneste som kan gjøres bedre er å dusje daglig, men nå kommer jeg til å få pepper fra alle dem som sverger til annenhver dag (eller sjeldnere...) :)

Ikke så rart du får pepper om du mener at hva du synes er god hygiene, er noe som skal være fasiten på god hygiene for alle. Dusjing annenhver dag er ikke dårlig hygiene med mindre man oppfatter selv at man har dårlig hygiene når man dusjer annenhver dag. (Og så sant man ikke driver med en aktivitet hvor man svetter mye og det at man ikke dusjer etterpå vil plage andre i nær omkrets)

Endret av pluttipott
Skrevet

Enig.

Anonymous poster hash: 89965...d7d

Skrevet

Du har god hygiene

Skrevet

Det er mye viktigere med tanntråd morgen og kveld enn å dusje hver dag. Huden er ikke laget for å dusje hver dag.

Anonymous poster hash: 875cf...444

• Liker 4
Skrevet

Hvor godt vasker du deg når du dusjer da? Vasker du hendene etter toalettbesøk?

Anonymous poster hash: 7f35d...97a

Skrevet

Har aldri skjønt vitsen med å vaske seg med klut? Er er jo minst like kjapt å hive seg i dusjen i 2 min og heller bli ordentlig ren. Å vaske seg med klut i rumpa er jo ganske uhygenisk. Uansett om man tørker seg til det ikke er mer drit på papiret etter at man har dritt vil det jo være bakterier der som bare går av med såpe og vann.

Anonymous poster hash: 89965...d7d

Skrevet

Truseinnlegg som byttes ofte er jo hygienisk =)

Anonymous poster hash: d2b08...788
Skrevet

Vanskelig å vite når vi ikke vet hva du gjør ellers. Det kan jo f.eks. hende at du aldri vasker hendene når du har vært på toalettet (kanskje du til og med ikke tørker deg?), og kanskje vasker du ikke håret. Kanskje har du skitten kjøkkenbenk og vasker ikke hendene før du lager mat. Kanskje bytter du "aldri" klær.

Anonymous poster hash: ff575...2da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...