Gå til innhold

Kjøkken maskin

wongaponga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du plass til en stor Kenwood, så kjøp heller den.

Du får nå ulike tilbud med mye utstyr fra kr. 2000, og oppover.

Finnes ikke bedre og mer driftsikker maskin.

Men er du opptatt av deaign gå gjerne for den du alt har funnet.

Anonymous poster hash: 3b7b6...199

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du plass til en stor Kenwood, så kjøp heller den.

Du får nå ulike tilbud med mye utstyr fra kr. 2000, og oppover.

Finnes ikke bedre og mer driftsikker maskin.

Men er du opptatt av deaign gå gjerne for den du alt har funnet.

Kenwood er ikke på tilbud nå, rimeligste jeg finner er til over 4000 og det har jeg ikke lyst å legge frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester gir den ikke særlige skussmål; sånn midt på treet (terningkast 3). Skulle jeg først kjøpt en kjøkkenmaskin ville jeg helt klart spyttet i en tusenlapp ekstra og fått Kenwood som virkelig er saker. Eller ventet til Kenwood var på tilbud. Fåes til 3790 på netonnet o.l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester gir den ikke særlige skussmål; sånn midt på treet (terningkast 3). Skulle jeg først kjøpt en kjøkkenmaskin ville jeg helt klart spyttet i en tusenlapp ekstra og fått Kenwood som virkelig er saker. Eller ventet til Kenwood var på tilbud. Fåes til 3790 på netonnet o.l

Kenwod er utelukket, ikke bare pga pris men også tidligere erfaringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk ett eller annet billiggreier med farmor til btyllupet... Ikke helt heldig. Den havarerte av JULEKAKER.... Så bedre å spytte i litt for en skikkelig en... :/

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenwood er ikke på tilbud nå, rimeligste jeg finner er til over 4000 og det har jeg ikke lyst å legge frem.

Sjekket nettoppnå på elkjøp.no der koster den 1995,00.

Lefdal og obsen har sikkert tilsvarende pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bodum maskinen, og er relativt fornøyd. Den bråker endel, og er kanskje litt treig til enkle ting som eggedosis o.l, men på ordentlige saker fungerer den fint.

Anonymous poster hash: b5873...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker å være en middelmådig maskin hvor form går over funksjon

http://www.dinside.no/904755/bodum-bistro-kjokkenmaskin

Utdrag:

"Bodum bistro kjøkkenmaskin er et helt greit alternativ for deg som er glad i bakepulverbakverk, og ikke bryr deg om å gjøre litt selv. Slikkepotten vil likevel bli din beste venn, siden det meste samler seg langs sidene, og hverken visp eller noen av rørepinnene rekker helt ut.

Maskinen bruker også lang tid og lager mye lyd på de hardeste oppgavene. Vi synes også at den rister vel mye på kjøkkenbenken, og er rett og slett litt redd for at den ikke skal komme helskinnet fra bakingen.

Sammenlignet med de mer kjente merkene er prisen på drøye 3.000 kroner relativt lav. Dessverre for Bodum får du også tilsvarende maskiner fra andre merker til en langt lavere pris.

Sliter litt med de tøffeste deigene, bråker og rister mye. Du er avhengig av slikkepott.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk en Kenwood i bryllupsgave for 23 år siden og den har gått jevnt og trutt og fungerer som bare det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenwood major premiere 1200w - 3499 inkl frakt

https://www.mpx.no/kenwood-kmm770-premier/803461

Kenwood major classic 900W - 1995

http://www.lefdal.com/product/hjem-husholdning/kjokkenmaskin/KM615GP3/kenwood-major-classic-kjokkenmaskin-km615?scid=EXT_PRICEENGINE_PRISGUIDE
http://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/kjokkenmaskin/KM615GP3/kenwood-major-classic-kjokkenmaskin-km615?scid=Pricecomparison2988

Ikke like fin kanskje som en Kitchenaid og enkelte andre - men statistikken lyver ikke. Dette er en bestselger som holder mye bedre enn alle de andre rundt samme pris. Dette er maskiner som går i arv.

Endret av Guybrush
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Bodum har mye fint, men har utelukkende hørt negative ting om de elektriske produktene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elkjop har tilbud på Electrolux i dag frem til midnatt, på elkjop.no. Den har fått gode skussmål.

Satt ned fra 3500 til 2000 ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest labbetussen fra ve

Hei.

Jeg hiver meg på denne tråden jeg.

Så trenger jeg ikke starte en ny en:

Kenwood major classic 900W - 1995 , er dette en ok maskin hvis man skal bake boller,brød, ja det meste?

Jeg trenger sårt en ganske så raskt så jeg har ikke anledning til å spare penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en Keenwood, solgte den og kjøpte en KitchenAid fordi den gjorde seg mye bedre på kjøkkenbenken :ler:. Men nå etter et par år holdt jeg på å bli gal av den KA maskinen og kjøpte nylig en ny Kenwood og elsker den!!!

Så na har jeg en til hygge og en til nytte :ler:.

Anonymous poster hash: f93bc...605

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...