AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Har vært sammen med min samboer i to år nå. Vi har det veldig fint sammen. Men. Det er selvsagt et men. I det siste har han vært så, i mangel på et bedre ord, mutt. Vi kommer hjem fra jobb, som regel lager jeg middag, noen ganger gjør han det. Han sier ikke så mye. Jeg må alltid dra i gang samtaler. Vi legger oss aldri samtidig. Han sitter gjerne oppe og ser politiserier eller spiller dataspill. Om jeg spør om han vil gå ut og ta en kopp kaffe eller gå en tur eller noe, takker han alltid nei fordi han er sliten sier han. Når kompiser ber han med på de samme tingene sier han ja. Jeg får aldri klemmer eller kyss lengre. Det er alltid jeg som klemmer eller kysser han. Når jeg klemmer han tar han bare i mot og klemmer sjeldent tilbake. Jeg har prøvd å spørre om hva som er galt, men han sier alltid bare "Ikke no..." eller "Er bare litt trøtt". Føler meg ganske så sikker på at han ikke har noen på si eller noe sånt. Jeg vet ikke helt hva jeg vil frem til. Trenger bare å få litt feedback fra noen. Får jo ingen fra han... Anonymous poster hash: a6201...7ea
mckinley Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Det høres trist ut. Jeg hadde ikke klart å holde meg fra å spørre ham ordentlig ut, kreve et svar. Det blir nesten meningsløst for meg å sitte og spekulere da jeg verken kjenner ham eller deg, så det beste rådet jeg kan gi er å konfrontere ham på nytt. Det der høres jo kjempeleit ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå