AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Hei Jeg har vært i dag på Elkjøp Megastore og tenkte å kjøpe meg ny lcd skjerm for PC! Men jeg er litt redd for å kjøpe LCD skjerm for PC og det jeg har hørt at LCD skjerm for PC kan også tolkes som vanlig TV. Jeg betaler ikke NRK lisensen min til tv`en som jeg har fordi har fikset det selv at jeg slipper det. Så er det store og rareste spørsmålet er om at hvis jeg kjøper LCD skjerm for PC kan det hende at jeg kan få NRK lisens faktura i posten? Orker ikke å betale for dritt kanal NRK som jeg ikke bruker å se! Takk Anonymous poster hash: 51ee4...b71 Anonymous poster hash: 4f330...6c3
Guybrush Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Hei Jeg har vært i dag på Elkjøp Megastore og tenkte å kjøpe meg ny lcd skjerm for PC! Men jeg er litt redd for å kjøpe LCD skjerm for PC og det jeg har hørt at LCD skjerm for PC kan også tolkes som vanlig TV. Jeg betaler ikke NRK lisensen min til tv`en som jeg har fordi har fikset det selv at jeg slipper det. Så er det store og rareste spørsmålet er om at hvis jeg kjøper LCD skjerm for PC kan det hende at jeg kan få NRK lisens faktura i posten? Orker ikke å betale for dritt kanal NRK som jeg ikke bruker å se! Takk Anonymous poster hash: 51ee4...b71 Anonymous poster hash: 4f330...6c3 Kun lisensregistrering hvis "dingsen" du kjøper inneholder en digital eller analog tvmottaker. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #3 Skrevet 4. oktober 2014 Nei, skjermtypen på PC-en har ingenting som helst å si. Det er TV-mottaker eller ikke TV-mottaker som avgjør. Man kan til og med fint ha TV uten å betale lisens, men da må man sørge for å ikke ha noen mottaker i TV-en. Tviler på at PC-en har noen TV-mottaker, for å si det sånn. Tror det i teorien går an, men da har ikke skjermtypen noe å si. Null. Ingenting. Anonymous poster hash: 9cd19...567
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå