AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Det samler seg alltid ekkelt belegg oppå skapene på kjøkkenet etter en tid og jeg lurer på hva dere får det helt rent med, bortsett fra å vaske mye oftere enn jeg har gjort. Noen som har gode råd til produkter som fikser jobben? Anonymous poster hash: 9196e...f20
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #3 Skrevet 4. oktober 2014 Ajax og mikrofiber bør funke. Vasker opp på kjøleskapsskapet omtrent annen hver mnd. Da er det ikke særlig mye fett men en del støv. Du bør jo kanskje tenke over hvordan du bruker kjøkkenvifta når du steker med fett. Min gamle tante pleide å legge bakepapir opp på skapene. Da ble det ikke så fettete på skapet og papirenekunne hun bare kaste når andre gjorde rent for henne.Anonymous poster hash: e4f6d...2c6 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Takk for gode forslag. Jeg skal teste dem ut. Anonymous poster hash: 9196e...f20
Gjest Vinglasset Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg hadde engang slike skap og da la jeg matpapir oppå etter at jeg hadde vaske de skikkelig rene. Det funket helt fint og det var lettvint når jeg skulle gjøre rent. Det dummeste man kan gjøre er å plassere masse ting oppå skapene - det vanskeliggjør vaskingen og gjør at man bare må vaske tingene også.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 matolje funker faktisk ganske bra! det løsner opp annet fett. så vasker du bare over med en annen ren, fuktig klut med litt vaskemiddel etterpå. Anonymous poster hash: 42d8c...ce6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #7 Skrevet 5. oktober 2014 Salmiakk funker fint. Det samme gjør faktisk Zalo.Anonymous poster hash: 65fa2...92f 1
Rotemor Skrevet 5. oktober 2014 #8 Skrevet 5. oktober 2014 Salmiakkvask og så matpapir etterpå, som nevnt
Minya Skrevet 6. oktober 2014 #9 Skrevet 6. oktober 2014 Bruker Zalo selv, den løser opp alt fettet, men tar ikke knekken på skaptoppene samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå