Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært slutt i 3 år. Han mishandlet meg på slutten av forholdet.

Jeg vet ikke hvordan jeg kan slutte å tenke på dette? Jeg tenker på han og det han har gjort mot meg og humøret er skikkelig dårlig nå. Har mine gode dager også men det er skjeldent. Har generelt veldig mye humørsvinginger. Det er alt pga han! Jeg brukte 5 år av livet mitt på å være i lag med en jeg ikke engang elsket! Hvorfor det?? Har ingen forklaring på det! Noen?

Anonymous poster hash: 77c0e...738

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv hvor vondt det er, så er det ikke lett og glemme når man har vært så lenge sammen med noen.

Men selv hvor vanskelig det er, trenger du ikke tenke på dette. det har vært slutt i 3 år, han er der ikke lenger og kan ikke gjøre deg vondt lenger du er alene og ikke tilknytta til han lenger.. og da er det jo ingenting og bekymre seg for :)

Skrevet

Atså det jeg føler er aller viktigst er at på slutten av forholdet så kutter du all kontakt og nekter å snakke med han noensinne igjen. Det er den eneste måten å slippe fri på, samtidig er det også en klar beskjed om at det faktisk er over. Enkelte menn er litt tykkhudede og trenger å få det inn med teskje, så hvis du gir en finger starter det helt på nytt igjen. Du må være resolutt.

Anonymous poster hash: 69495...917
Skrevet

Har mareritt om at jeg er tilbake hos han og mishandlingen fortsetter. Eller at han står på døren min for å gi meg en ny runde med mishandlig.

Det har gått så lang tid, men jeg føler det aldri tar slutt. Føler han fremdeles har en slags makt over meg selv om jeg hverken ser han eller snakker med han...

Ts

Skrevet

Jeg slet og med dette i begynnelsen og tenker fremdeles på det fra tid til annen. Er du redd for at han skal komme tilbake eller er det alt som skjedde som fremdeles plager deg? Har du prøvd å prate med noen om dette?

Skrevet

Vet ikke, redd for både det at han kan dukke opp og det plager meg hva jeg har vært gjennom med denne mannen.

Har snakket med ett par gode venninner om dette, de mener at han hadde kommet for lenge siden om det var aktuelt. Det har gått en god stund siden nå, så kanskje de har rett.

Jeg har fått ny kjæreste nå og vi har det veldig fint :)

Han er helt annen person enn det eksen var. Jeg håper bare at jeg slutter å tenke på fortiden snart. Jeg bør være der for kjæresten min og ikke tenke på det som var. Vet selv at det er ikke verdt det. Jeg ødelegger livet mitt med disse tanklene.

Ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...