Gå til innhold

Rosa Michael Kors veske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har sett en rosa variant av MK veske enten i Oslo eller på norsk nettbutikk? Prøvde google men finner bare utenlandske shady butikker som har det.

Anonymous poster hash: ff52a...deb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://m.zalando.no/katalog/michael-michael-kors_rosa/

Ikke så mange rosa vesker men en kom i alle fall opp

Takk for svar, men den så mer burgunder ut. Har sett sånne skikkelig rosa rosa, i den klassiske hvor man har plass til mac i.

Skrevet

Hvilken modell er du ute etter? :)

Har selv den rosarosa i modellen Jet Set Travel Tote, kjøpte den på my-wardrobe.

Ser de har denne inne, og på salg :)

Skrevet

Hvilken modell er du ute etter? :)

Har selv den rosarosa i modellen Jet Set Travel Tote, kjøpte den på my-wardrobe.

Ser de har denne inne, og på salg :)

Den! It's fab! ;) bare synd jeg ikke tør nettshoppe fra utenlandske nettsider :(

Skrevet

Kjøp nå heller en billigere veske og legg resterende til veldedige formål. Hvorfor bruke penger på slikt tull?

Anonymous poster hash: 176a4...f62

Skrevet

Den! It's fab! ;) bare synd jeg ikke tør nettshoppe fra utenlandske nettsider :(

Hæ? Hvorfor ikke det?

Anonymous poster hash: ef92f...a3e

Gjest Hinkelpinkel
Skrevet

Kjøp nå heller en billigere veske og legg resterende til veldedige formål. Hvorfor bruke penger på slikt tull?

Du må være eit fantastisk menneske som ikkje bruker pengene dine på noko "tull". Forstår meg ikkje på folk som heile tida skal legge seg opp i kva folk bruker sine egne penger på.

Skrevet

Du må være eit fantastisk menneske som ikkje bruker pengene dine på noko "tull". Forstår meg ikkje på folk som heile tida skal legge seg opp i kva folk bruker sine egne penger på.

I know, jeg er irriterende... Men hvorfo bruke penger på skvip som populære og overpriset tull?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skal jeg det. Jeg er en hardtarbeidende mor som setter alle andre først. Nå har jeg spart penger jeg fikk i min bursdag for å kjøpe noe som vil glede meg og skjemme meg selv bort for en gangs skyld.

• Liker 1
Gjest Hinkelpinkel
Skrevet

I know, jeg er irriterende... Men hvorfo bruke penger på skvip som populære og overpriset tull?

Du irriterer meg ikkje. Eg tenker du må vere eit fantastisk menneske som ikkje sløser ei einaste krone, og gjer alt du sitter igjen med til veldedige formål. Ingen røyk, alkohol, restaurantbesøk, godteri, brus, reiser. Det du meiner er skvip, treng nødvendigvis ikkje vere skvip for andre.

Gjest Hinkelpinkel
Skrevet

Eg har sjølv kjøpt MK veske frå my-wardrobe. Utruleg fornøgd, du får ikkje noko toll/moms rekning eller noko. Syns nesten du skal slå til :)

Skrevet

Ville ikke anbefalt å kjøpe rosa MK-veske, tror du vil gå lei veldig fort. Du velger selvfølgelig selv :)

Skrevet

Ville ikke anbefalt å kjøpe rosa MK-veske, tror du vil gå lei veldig fort. Du velger selvfølgelig selv :)

Jeg elsker rosa, men er for gammel til å gå i knall rosa klær, så tar jeg det igjen på accesories, blir aldri lei ;) men takk for råd.

Skrevet

Eg har sjølv kjøpt MK veske frå my-wardrobe. Utruleg fornøgd, du får ikkje noko toll/moms rekning eller noko. Syns nesten du skal slå til :)

Ok, jeg får tenke på det, er så skeptisk til å handle sånn, litt redd for å få stor toll/moms tillegg, ikke få varen eller at kontoen min blir tømt.

Skrevet (endret)

De har den i den norske butikken til Apple:

http://store.apple.com/no/product/H9988ZM/A/michael-michael-kors-saffiano-jet-set-bæreveske-for-15-tommers-datamaskin?fnode=97cedc8b76d192b5a6dc54551e7745d7bd6c21fff7142d57021610f7e126c765f3558762195be44ff455d5d532fecb90607592fb4506ade2d3c0f71310424d576e795c39c18ebe4694d3aecc5adeeee71b5816815ee73b7ee81960514175c675

Aldri noe tull, toll eller ekstra moms hos de.

Edit: Jeg forsøkte å lenke direkte til rosa farge, men det gikk ikke. Velg farge til høyre på siden.

Endret av Silveri
Skrevet

Tusen takk, you made my day!! <3 :)

• Liker 1
Skrevet

Du kan stole på my-wardrobe, men ser nå at du kunne kjøpe den til ca samme pris på applebutikken. My-wardrobe er helt super! Får som regel varen på døren etter 1-2 dager, frakt er lav(eller gratis) og det er ekte varer. Toll og mva er innbakt i prisen, så du betaler den prisen de oppgir på siden og ingenting annet.

Jeg kjøper nesten utelukkende fra denne siden :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...