AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Del Skrevet 4. oktober 2014 Forslag til noen fine oppbevaringsbokser for vaskemiddel? En for hvitvask og en for fargevask. Ikke av metall da de pleier å ruste under og gi flekker, når de står på våtrom. Har opplevd det et par ganger. Kanskje helst av plast, glass eller keramikk? Ikke dyr. Og bør romme helst en hel pakke av de på 1 kg. Bruker noen plastbeholdere nå for pasta, ris, korn osv, men de er ikke så fine. De står oppi en kurv men har tenkt å fjerne kurven og da blir de synlige. Finner bare fine av metall. Anonymous poster hash: f4b6a...3c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #2 Del Skrevet 4. oktober 2014 Har du fliser på vaskeromsgulvet? Da bør du unngå glass og keramikk, i fall du mister dem i gulvet. OBS en hadde noen greie i plast med bilde av en vaskemaskin på. Så ikke på prisen. Selges ikke lengre vaskepulverboksene fra Lilleborg lengre?Anonymous poster hash: 925fe...cf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #3 Del Skrevet 4. oktober 2014 http://kremmerhuset.no/node/3956 http://www.ahlens.no/kjokken/ovrig-kjokken/glasskrukke-id-1ed5e128ea044061ad95e1762f42c847.html Anonymous poster hash: 7338e...434 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober 2014 #4 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) De har massevis av sånne bokser på Nille og Europris-butikkene. Funker som bare det, assorterte farger og billige er de også. Endret 4. oktober 2014 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygve81 Skrevet 4. oktober 2014 #5 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hva er galt med originalemballasjen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #6 Del Skrevet 4. oktober 2014 Tenkte ikke på det med flisgulv, hehe, lurt å droppe noe lett knuselig da ja. Takk for andre tips, men er ikke de på europris og nille stygge? Eks, gjennomsiktig boks med knallrosa eller sjokkgrønne lokk? Lenge siden sist jeg var i der. Vil gjerne ha noen litt dekrotive. Anonymous poster hash: f4b6a...3c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #7 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hva er galt med originalemballasjen? De lekker litt av åpninge det blir litt pulver "over alt", greit å slippe det når man har en baby som krabber og liker å spise det han finner av støv ol på gulvet. Også bruker jeg måleskje, og da er det lettere å ta enn å helle om du skjønner. Anonymous poster hash: f4b6a...3c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #8 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hva er galt med originalemballasjen? Den er styggAnonymous poster hash: 25fd5...e4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #9 Del Skrevet 4. oktober 2014 Den er styggAnonymous poster hash: 25fd5...e4d Det og, men hadde de hatt stort lokk oppå som de store eskene så hadde det iallfall blitt mindre gris. De store eskene har vi ikke plass til på badet. Anonymous poster hash: f4b6a...3c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #10 Del Skrevet 4. oktober 2014 Eller finnes det noe jeg kan feste på under metallbokser så de ikke lager rustflekker? Anonymous poster hash: f4b6a...3c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #11 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg bruker store glasskrukker m/lokk jeg har kjøpt på Ahlens. Kjempefine!Anonymous poster hash: bd752...a94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #12 Del Skrevet 5. oktober 2014 Eller finnes det noe jeg kan feste på under metallbokser så de ikke lager rustflekker? Anonymous poster hash: f4b6a...3c1 Du kan jo sikkert lime på en plate av tre, plast el.l. for å unngå rustflekker Anonymous poster hash: 6515c...fc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #13 Del Skrevet 5. oktober 2014 Eller finnes det noe jeg kan feste på under metallbokser så de ikke lager rustflekker? Anonymous poster hash: f4b6a...3c1 Hva om du maler/lakkerer metallboksene på undersiden med flere lag klarlakk for å hindre rust? Anonymous poster hash: 6515c...fc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #14 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hva om du maler/lakkerer metallboksene på undersiden med flere lag klarlakk for å hindre rust? Anonymous poster hash: 6515c...fc1 Evt lakk hele boksen utvendig med klarlakk Anonymous poster hash: 6515c...fc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 5. oktober 2014 #15 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg kjøpte en stor frokostblandings boks i plast på Europris.Får i alle fall 1kg i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #16 Del Skrevet 6. oktober 2014 Takk for alle tips Var på Nille i dag og fant ingenting, skal sjekke Europris i morgen. Anonymous poster hash: f4b6a...3c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #17 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg har vaskemidlet mitt i orginalembalsjen, men gjemmer alt sammen i en kurv på en hylle over vaskemaskina. Finnes mange fine, store kruver Anonymous poster hash: 7338e...434 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #18 Del Skrevet 6. oktober 2014 Smartbokser er på tilbud på Europris. Minste størrelsen er ok. Til 1 kg. Vaskepulver.Anonymous poster hash: 925fe...cf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå