tusentakkforhjelp Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Hei! Skal snart til usa, og tenker å kjøpe meg en liten marc jacobs veske. Jeg lurer derfor på om det er noe særlig billigere med det i usa? er det noen som har noe peiling på det? tusen hjertelig takk for svar!
Safiye Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Er ikke helt sikker på prisforskjellen på dette merket, men det er generelt hvertfall litt billigere å kjøpe slike ting i USA framfor Norge. Michael by Michael Kors er mye billigere i USA, så jeg kan tenke meg at det gjelder MbMJ også.
frukrines Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 (endret) jeg betalte bare halve prisen for marc by marc jacobs klokka mi :-) dette var for tre år siden Endret 5. oktober 2014 av FrøkenTJ 1
Wirena Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 Generalt er priser lavere i USA, PLUS har dem ingen moms så blir det minst 25% billigere!
Gjest Anastasia Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Det var ikke noe billigere på Marc Jacobs-butikken i Las Vegas hvertfall. Betalte 200 usd for en veske, den koster i Norge kr 1200,- I tillegg er det tax i butikken så da ble det enda dyrere. Men klokker/smykker var billigere. Endret 5. oktober 2014 av Anastasia
Wirena Skrevet 5. oktober 2014 #7 Skrevet 5. oktober 2014 Anbefaler at besøker en Macy's butikk hvor de har Marc Jacobs vesker på salg hele året. (noe modeller). Som turist kan du få det 10% billigere. Husk å ta med ditt pass.
Puny Skrevet 5. oktober 2014 #8 Skrevet 5. oktober 2014 generelt er jo ting billigere, men amerikanske merker CK, Marc Jacobs, Michael Kors etc. er spesielt billigere. Dra gjerne til et outlet om du vil ha det ekstra billig
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #9 Skrevet 5. oktober 2014 Generalt er priser lavere i USA, PLUS har dem ingen moms så blir det minst 25% billigere! De har noe tilsvarende moms i USA, det heter sales tax og er stort sett implementert i alle delstater. Nivået varierer fra stat til stat, derimot. Du har sikkert handlet et sted hvor de enten ikke har sales tax (og det blir 20% billigere om alt annet er likt) eller et veldig lavt nivå.Anonymous poster hash: e89c5...9e4
Mischa Skrevet 6. oktober 2014 #10 Skrevet 6. oktober 2014 Synes ikke det er spesielt mye å spare på verken Michael Kors eller Marc Jacobs når det gjelder vesker, et par hundrelapper kanskje hvis man er heldig. Klær derimot ser ut til å være en del billigere. Jeg vet ikke om det kan ha noe med at vesker ikke er tollpliktige i Norge, mens klær er? Men jeg har funnet billige Marc Jacobs-vesker på Nordstrom Rack (en butikk som selger Nordstroms restevarer). Kjøper man på outlet bør man være klar over at det også produseres egne vesker som kun selges i outlet, det gjelder i alle fall for Michael Kors. Vet ikke om kvaliteten er noe dårligere av den grunn, men jeg ble litt skeptisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå