Gå til innhold

Ville du ha droppet han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en fyr du var på dealern med hadde tatt et par øl mens dere tekstet og han svarte "Bra. Pent brukt da" etter du fortalte at du hadde vært singel i mange år pga ymse utfordringer i livet? Er jeg for nærtagende eller er dette rett og slett ekkelt?

Anonymous poster hash: 74de9...aee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ekkelt, synes jeg. jeg ville tenkt at dette muligvis henger sammen med et dårlig kvinnesyn...

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville ikke lagt ut om mine utfordringer i livet overfor en jeg bare "datet" og smset med.

Anonymous poster hash: 32cf4...891
Gjest Tassen10
Skrevet

Hvis en fyr du var på dealern med hadde tatt et par øl mens dere tekstet og han svarte "Bra. Pent brukt da" etter du fortalte at du hadde vært singel i mange år pga ymse utfordringer i livet? Er jeg for nærtagende eller er dette rett og slett ekkelt?Anonymous poster hash: 74de9...aee

Prøv å sett deg i hans sko.

Han sitter og tar seg noen øl og slapper av, og får vite om dine utfordringer i livet.

Kanskje det kom litt brått på ham, og han følte han bare "måtte" skrive noe? Og så prøver han å fleipe litt?

Skrevet

Jeg ville ikke lagt ut om mine utfordringer i livet overfor en jeg bare "datet" og smset med. Anonymous poster hash: 32cf4...891

Jeg gav jo ingen detaljer.

Skrevet

Jeg gav jo ingen detaljer.

Nei, men personlige (og negative) ting er best å diskutere når man er mer involvert og snakker ansikt til ansikt. Antakelig visste han ikke helt hvordan han skulle takle det.

Skrevet

Nei, men personlige (og negative) ting er best å diskutere når man er mer involvert og snakker ansikt til ansikt. Antakelig visste han ikke helt hvordan han skulle takle det. Anonymous poster hash: 32cf4...891

Vel, nå gjorde han det først og dessuten mye mer detaljert. Jeg sa bare pga ymse utfordringer, thats it.

Skrevet

Nei. Det kan ha vært en spøk, eller et litt rart kompliment. Å dumpe han for det, ville være å ta i.

Skrevet

Vel, nå gjorde han det først og dessuten mye mer detaljert. Jeg sa bare pga ymse utfordringer, thats it.

Hvis du mener det er mye mer bakgrunn her så kan vi nesten ikke uttale oss. Du har jo bare gjengitt ett enkelt utsagn fra hans side.

• Liker 1
Skrevet

"Pent brukt"....... hvem faen sier no sånt? Fy søren også, dette er ekkelt.

Skrevet

Folk tar alt så utrolig alvorlig. Jeg kan godt si at jeg selv er pent brukt, uten at det betyr at jeg faktisk mener at jeg er en bruksgjenstand.

Gjest Keikolina
Skrevet

Ha ha, så bra. Jeg hadde ledd ihvertfall.

Skrevet

Herregud. Lenge leve selvhøytideligheten :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...