AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Hvis en fyr du var på dealern med hadde tatt et par øl mens dere tekstet og han svarte "Bra. Pent brukt da" etter du fortalte at du hadde vært singel i mange år pga ymse utfordringer i livet? Er jeg for nærtagende eller er dette rett og slett ekkelt?Anonymous poster hash: 74de9...aee
Eolin Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 det er ekkelt, synes jeg. jeg ville tenkt at dette muligvis henger sammen med et dårlig kvinnesyn... 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #3 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg ville ikke lagt ut om mine utfordringer i livet overfor en jeg bare "datet" og smset med. Anonymous poster hash: 32cf4...891
Gjest Tassen10 Skrevet 4. oktober 2014 #4 Skrevet 4. oktober 2014 Hvis en fyr du var på dealern med hadde tatt et par øl mens dere tekstet og han svarte "Bra. Pent brukt da" etter du fortalte at du hadde vært singel i mange år pga ymse utfordringer i livet? Er jeg for nærtagende eller er dette rett og slett ekkelt?Anonymous poster hash: 74de9...aee Prøv å sett deg i hans sko. Han sitter og tar seg noen øl og slapper av, og får vite om dine utfordringer i livet. Kanskje det kom litt brått på ham, og han følte han bare "måtte" skrive noe? Og så prøver han å fleipe litt?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #5 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg ville ikke lagt ut om mine utfordringer i livet overfor en jeg bare "datet" og smset med. Anonymous poster hash: 32cf4...891 Jeg gav jo ingen detaljer.Anonymous poster hash: 74de9...aee
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #6 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg gav jo ingen detaljer.Anonymous poster hash: 74de9...aee Nei, men personlige (og negative) ting er best å diskutere når man er mer involvert og snakker ansikt til ansikt. Antakelig visste han ikke helt hvordan han skulle takle det. Anonymous poster hash: 32cf4...891
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #7 Skrevet 4. oktober 2014 Nei, men personlige (og negative) ting er best å diskutere når man er mer involvert og snakker ansikt til ansikt. Antakelig visste han ikke helt hvordan han skulle takle det. Anonymous poster hash: 32cf4...891 Vel, nå gjorde han det først og dessuten mye mer detaljert. Jeg sa bare pga ymse utfordringer, thats it. Anonymous poster hash: 74de9...aee
kari2 Skrevet 4. oktober 2014 #8 Skrevet 4. oktober 2014 Nei. Det kan ha vært en spøk, eller et litt rart kompliment. Å dumpe han for det, ville være å ta i.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #9 Skrevet 4. oktober 2014 Vel, nå gjorde han det først og dessuten mye mer detaljert. Jeg sa bare pga ymse utfordringer, thats it.Anonymous poster hash: 74de9...aee Hvis du mener det er mye mer bakgrunn her så kan vi nesten ikke uttale oss. Du har jo bare gjengitt ett enkelt utsagn fra hans side. Anonymous poster hash: 32cf4...891 1
flinkeceline Skrevet 4. oktober 2014 #10 Skrevet 4. oktober 2014 "Pent brukt"....... hvem faen sier no sånt? Fy søren også, dette er ekkelt.
Gjest Mythic Skrevet 4. oktober 2014 #11 Skrevet 4. oktober 2014 Folk tar alt så utrolig alvorlig. Jeg kan godt si at jeg selv er pent brukt, uten at det betyr at jeg faktisk mener at jeg er en bruksgjenstand.
Gjest Keikolina Skrevet 4. oktober 2014 #12 Skrevet 4. oktober 2014 Ha ha, så bra. Jeg hadde ledd ihvertfall.
-Fiona- Skrevet 4. oktober 2014 #13 Skrevet 4. oktober 2014 Herregud. Lenge leve selvhøytideligheten 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå