Gå til innhold

Er så fyyyyyyyysen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Knekker snart sammen, lyst å lage eggedosis med maaassse sukker. Tips til noe digg digg som ikke usunt?

Anonymous poster hash: 8a5ff...876
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cherrytomater. Godt er det også.

Anonymous poster hash: b9e65...140
  • Liker 1
Gjest Runforit
Skrevet (endret)

Jeg lagde akkurat Troikakake.... Er lørdag trossalt :) Men et skikkelig måltid burde dempe godtesuget.

Endret av Runforit
Skrevet

Tok meg noen fattige sukkerterter, så kjedelig atte fy! Jaa, Runforit, var mer i de baner jeg tenkte ;) Så reprise av "Prosjekt perfekt" her om dagen og ho lagde sunn bounty - fikk skikkelig lyst å prøve det :D Men som du også skriver, tror kanskje jeg er sulten. Laksen er i gang :)

Skrevet

Lag eggedosis med sukrin. ;) Sunt og godt.

Anonymous poster hash: 99b2f...a15
Skrevet

Lag eggedosis med sukrin. ;) Sunt og godt.

Ååå? Må gå til innkjøp av sukrin skjønner jeg! Dette var virkelig en gladnyhet på en grå lørdag :) Takk :danse:

Skrevet

Ååå? Må gå til innkjøp av sukrin skjønner jeg! Dette var virkelig en gladnyhet på en grå lørdag :) Takk :danse:

Hehe ja! Jeg har ikke prøvd det, men har lest om noen som digger det. Pisk det bare sammen, og visp litt lengre enn normalen. Rart at et egg (+sukrin) kan smake så usunt. :P:danse:

• Liker 1
Skrevet

Lag en søt dipp av maker kesam, akasehonning, vanilje(sukker) og kanel. Dypp oppi epler, banan, druer osv:)

Anonymous poster hash: 27259...a1b
Skrevet

Jeg lagde akkurat Troikakake.... Er lørdag trossalt :) Men et skikkelig måltid burde dempe godtesuget.

Ååh, det høres jo kjempegodt ut, kunne du ha lagt ut oppskriften? :) Troika er yndlingssjokoladen min :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...