Gå til innhold

Å kalle ungen Jesus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvorfor ikke sier nå jeg. Men dette er visst svært mane nordmenn imot og etter hva jeg har hørt så er det til og med ulovlig, eller ihvertfall var.

Men det er da mange andre bibelske navn som er både lovlig og greit. Christian, jacob, Maria, helt vanlige navn ingen reager på.

Er man virkelig kristen, ville det ikke da vært veldig stort og faktisk få kalle sønnnen sin for Jesus?

Anonymous poster hash: 51877...a9c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

folk kaller jo ungen sin for mohammed så hvorfor ikke...

Anonymous poster hash: 3323f...139
Gjest Eurodice
Skrevet

Hvis du bor i Spania, kan du vel kalle sønnen din Jesus. Jeg tror ikke det er tillatt i Norge, uten at jeg skal si det for sikkert.

Skrevet

Jeg tror heller ikke det hadde vært særlig pop å kalt ungen for "Natas". Det har jo en helt spesiell betydning.

Skrevet

Trenger jo ikke være noe religiøst over det for at det ikke ska være lov. Jeg tviler på at Adolf ville vært lov. Eller Vidkun.

Anonymous poster hash: 4fb36...84e
  • Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Jesus er et helt vanlig navn. Kanskje ikke for oss nordmenn, men for veldig mange andre. Vi kaller jo ungene våre Maria, så da kan vi vel heller ikke være mot et navn som Jesus.

Gjest avocadoen
Skrevet

Trenger jo ikke være noe religiøst over det for at det ikke ska være lov. Jeg tviler på at Adolf ville vært lov. Eller Vidkun. Anonymous poster hash: 4fb36...84e

Vidkun er vel ikke et navn som er vanlig verden over. Jesus er et helt vanlig navn for veldig mange, spesielt i latinamerika.
Skrevet

En kompis av eksen heter *Fornavn* Jesus :S tror han tapte et veddermål eller noe..

Anonymous poster hash: 8b77f...cb2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...