AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Hvor gamle var dere da dere sluttet å leke? Nå tenker jeg på leker som i dukker, figurer, biler og sånt og ikke gjemsel. Jeg var 12. Anonymous poster hash: 1a8fa...d5c
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 12-13 tror jeg. Anonymous poster hash: f546f...d54
Gjest Kvinneline Skrevet 4. oktober 2014 #3 Skrevet 4. oktober 2014 Har ikke sluttet Er så barnslig av meg at jeg fortsatt kan sitte timesvis for meg selv å bygge med smålego f.eks. Holder ikke teselskap med dukkene mine lengre, men jeg kan sminke og ordne håret på sånne "sminkedukker". Elsker også å perle, bygge ting i sandkassen osv. 3
Frk.K Skrevet 4. oktober 2014 #5 Skrevet 4. oktober 2014 Man slutter aldri å leke Leke gjør man hele tiden, når du er på KG, så er det form for en lek det også -faktisk! 1
Gjest Sala21 Skrevet 4. oktober 2014 #6 Skrevet 4. oktober 2014 Hadde ikke ro i meg til å leke med dukker og sånt, så det har jeg nesten aldri gjort. Tegning, fargelegging og puslespill o.l synes jeg fortsatt er behagelig å gjøre
super-s Skrevet 4. oktober 2014 #7 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg pakket bort lekene mine motvillig da jeg var 12. Husker hvor lei meg jeg var.
Gjest lurven Skrevet 4. oktober 2014 #8 Skrevet 4. oktober 2014 Har aldri slutta å leke, lekingen har bare gått over i andre former
PrinsesseNila Skrevet 4. oktober 2014 #10 Skrevet 4. oktober 2014 Sluttet å leke med dukker når jeg var 11, da begynte jeg å spille i stede. Det gjør jeg fremdeles
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #11 Skrevet 4. oktober 2014 Sluttet å leke? Hva mener du? Man må ha litt lek i livet!! Anonymous poster hash: dd95e...842 1
Christiania_Oslo Skrevet 4. oktober 2014 #12 Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Slutte å leke? Hva blir neste spørsmål?Når sluttet du å klatre i trær? Man slutter aldri å klatre i trær:) Jeg digger å leke med venniners barn. Huske,klatre i klatrestativ og trær. Dra på epleslang med de(sier ikke det til foreldrene da) og drar på ting som er gøy for barn men kanske "meh.."for voksne. Endret 4. oktober 2014 av Christiania_Oslo
Infinite Skrevet 4. oktober 2014 #13 Skrevet 4. oktober 2014 Tipper jeg var rundt 10 - 11. Ikke fordi jeg ville, men fordi jentene i klassen sluttet, og da ville det vært flaut om jeg var den eneste som fortsatte.
BritneyBitch Skrevet 4. oktober 2014 #14 Skrevet 4. oktober 2014 Lurer ofte på om det er mange her inne som har veldig tungt for det, eller finner en pervers glede i å kverulere. For å svare på spørsmålet: Jeg sluttet å leke med dukker og lego når jeg var 13-14 år. Jeg var sist ute blant mine venner og klassekameraet. I stedet begynte jeg å være mer på besøk hos venner, se på tv eller spille tv-spill. Jeg leker selvfølgelig gjerne med datteren min og andre barn, og jeg syns fortsatt det er veldig stas å spille spill og bygge lego, men nå foretrekker jeg å lese en god bok fremfor å sitte i timevis med barbiedukkene mine.
Gjest Pop! Skrevet 4. oktober 2014 #15 Skrevet 4. oktober 2014 Man er ikke voksen før man tør å være barnslig. Slutte å leke? Aldri. Det er jo gøy!
Calypso Skrevet 4. oktober 2014 #16 Skrevet 4. oktober 2014 Satt og tuklet med Lego senest forrige lørdag, så jeg har tydeligvis ikke sluttet enda.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #17 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg leker hver dag, men så jobber jeg i barnehage også da Anonymous poster hash: bf64c...265
Guybrush Skrevet 4. oktober 2014 #18 Skrevet 4. oktober 2014 Sluttet? Jeg skrur på biler, samler på ting, er hekta på duppeditter, bygger modeller, spiller spill. Har ikke tenkt å slutte.
Gjest Riskjeks Skrevet 4. oktober 2014 #19 Skrevet 4. oktober 2014 Altså, de aller fleste mennesker leker jo på en eller annen måte, i en annen form, selv om de er voksne. Men det var vel ikke TS sitt spørsmål. Jeg var nok i alle fall 14-15 år før jeg sluttet å leke som et barn. Husker jeg kunne finne på å leke både med lego, dukker og rolleleker med yngre barn til jeg var ferdig på ungdomsskolen... Etter det tok leken en litt annen form, som f.eks at jeg begynte å skrive historier og dikt, og levde meg inn i en egen verden på den måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå