Gå til innhold

hva skal jeg hete?

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ÅH!!! SØT!!! :P

Har du fått deg pus, Liv? Gratulerer!

Forslag til navn...Hmmm....

Gråtass, Gråpus, Tiger, Tigergutt...æh... :roll: *fantasiløs sau*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke fått den enda, avhenger av om vi finner et vi kan leie som vi kan ha katt på... Men det tror jeg skal gå bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig søt er den. Husker jeg kjente en søt liten pus som het Larsen, det var originalt. Hmm, er litt dårlig på forslag...hva med: Spencer, Pusifer, Tabasco, Milo, Murre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en utrolig skjønn pusekatt (og dette kommer fra ei som ikke er så veldig begeistret for dyr)

Hadde det vært en jentepus hadde navnet vært opplagt (Hint: Cilla) men nå vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg møtte den i dag men da ville den helst leke med sine søsken, spise og sove.. mystisk... fortiden går den under navnet Scott men det er bare så matmoren skal klare å fortelle hvem av de hun snakker om...

Den kattene jeg hadde før het Mikalsen, fordi den mjauet så utrolig surt, og det her var når hun sang på soloreklamen. Sønnen til mikalsen ble hete tigergutt hansen mamma var sammen med en som het hansen til etternavn, hansen delen forsvant etterhvert da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke noe forslag til navn, men må bare si at det er en superskjønn kattunge du kommer til å få deg!! *smelte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
  Sitat
Scott er et kjempefint navn. :-)

Åja, Scott var et kjempefint pusenavn.. Lille Scotty..

Fortell oss hva det blir til slutt da, Liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Picatto? Vet om en katt som heter det faktisk. :ler:

Her fant jeg en side med masse kattenavn, nok å velge blandt med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmmm, navnet er fremdeles ukjent. Jeg liker milo og nemo men det har ingen s i seg, mitt andre alternativ er Salem. Mannen liker tarzan, elvis og Snitzel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en myte at kattenavn må ha S i seg. Jeg vet om flere katter uten S i navnet sitt og de vet godt hva de heter. Vår katt heter Truly Scrumptious, vi bruker bare Truly til vanlig, altså ingen S. Og jeg skal hilse og si hun vet hva hun heter. :wink:

Snitzel var morsomt. Synes jeg hører dere stå på trappa en kveld "Snitzel? Snitzel! Kom å få mat!" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...