liv Skrevet 13. juli 2004 #1 Del Skrevet 13. juli 2004 jeg er en søt liten herre puss på bare noen uker. Her er et bilde av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 13. juli 2004 #2 Del Skrevet 13. juli 2004 ÅH!!! SØT!!! Har du fått deg pus, Liv? Gratulerer! Forslag til navn...Hmmm.... Gråtass, Gråpus, Tiger, Tigergutt...æh... *fantasiløs sau* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 13. juli 2004 har ikke fått den enda, avhenger av om vi finner et vi kan leie som vi kan ha katt på... Men det tror jeg skal gå bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 13. juli 2004 #4 Del Skrevet 13. juli 2004 Hadde en gang en katt som het Hjulkapsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 13. juli 2004 #5 Del Skrevet 13. juli 2004 Han var en skikkelig friskaskatt! Men noe navneforslag hadde jeg ikke nei...*tusler ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. juli 2004 #6 Del Skrevet 13. juli 2004 Veldig søt er den. Husker jeg kjente en søt liten pus som het Larsen, det var originalt. Hmm, er litt dårlig på forslag...hva med: Spencer, Pusifer, Tabasco, Milo, Murre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 13. juli 2004 #7 Del Skrevet 13. juli 2004 Hva med Tinder?? (nydelige blå øyne) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 13. juli 2004 #8 Del Skrevet 13. juli 2004 Lurifaks Felix Nøste Pjusken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 13. juli 2004 #9 Del Skrevet 13. juli 2004 Det var en utrolig skjønn pusekatt (og dette kommer fra ei som ikke er så veldig begeistret for dyr) Hadde det vært en jentepus hadde navnet vært opplagt (Hint: Cilla) men nå vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 13. juli 2004 #10 Del Skrevet 13. juli 2004 Så søt, Liv Kanskje du må bli kjent med den først, så skjønner du pluttselig hva den heter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 13. juli 2004 jeg møtte den i dag men da ville den helst leke med sine søsken, spise og sove.. mystisk... fortiden går den under navnet Scott men det er bare så matmoren skal klare å fortelle hvem av de hun snakker om... Den kattene jeg hadde før het Mikalsen, fordi den mjauet så utrolig surt, og det her var når hun sang på soloreklamen. Sønnen til mikalsen ble hete tigergutt hansen mamma var sammen med en som het hansen til etternavn, hansen delen forsvant etterhvert da..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. juli 2004 #12 Del Skrevet 13. juli 2004 Scott er et kjempefint navn. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #13 Del Skrevet 13. juli 2004 jeg likte forresten milo men det gjorde ikke mannen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 13. juli 2004 #14 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg har ikke noe forslag til navn, men må bare si at det er en superskjønn kattunge du kommer til å få deg!! *smelte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 13. juli 2004 #15 Del Skrevet 13. juli 2004 Sitat Scott er et kjempefint navn. :-) Åja, Scott var et kjempefint pusenavn.. Lille Scotty.. Fortell oss hva det blir til slutt da, Liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. juli 2004 #16 Del Skrevet 13. juli 2004 Picatto? Vet om en katt som heter det faktisk. Her fant jeg en side med masse kattenavn, nok å velge blandt med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 13. juli 2004 #17 Del Skrevet 13. juli 2004 Tigeren er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #18 Del Skrevet 13. juli 2004 hmmm, navnet er fremdeles ukjent. Jeg liker milo og nemo men det har ingen s i seg, mitt andre alternativ er Salem. Mannen liker tarzan, elvis og Snitzel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. juli 2004 #19 Del Skrevet 13. juli 2004 Det er en myte at kattenavn må ha S i seg. Jeg vet om flere katter uten S i navnet sitt og de vet godt hva de heter. Vår katt heter Truly Scrumptious, vi bruker bare Truly til vanlig, altså ingen S. Og jeg skal hilse og si hun vet hva hun heter. Snitzel var morsomt. Synes jeg hører dere stå på trappa en kveld "Snitzel? Snitzel! Kom å få mat!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #20 Del Skrevet 13. juli 2004 vel moren heter potit da om jeg ikke husker feil så en matrett hadde passet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå