AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Hei dere! Jeg kjøpte meg ny Marc lommebok i dag, da min forrige var rimlig slitt. Likte utseende på denne, og endte da opp med denne. Men da jeg kom hjem og putta i kortene mine, syntes jeg det ble så "trangt" der hvor kronestykkene skal inn! Har aldri opplevd at kortlommene ligger over "myntpungen" før. Og i tillegg er hele den andre siden brukt til en slags "lomme" som jeg ikke skjønner hva er til! Kort og sedler ramler ut derifra. Så det kan ikke være det som er meningen. Så om noen har peil på hva dette er til, så tar jeg imot tips. Haha:)Anonymous poster hash: 6f493...6de
globalagogo Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Hei dere! Jeg kjøpte meg ny Marc lommebok i dag, da min forrige var rimlig slitt. Likte utseende på denne, og endte da opp med denne. Men da jeg kom hjem og putta i kortene mine, syntes jeg det ble så "trangt" der hvor kronestykkene skal inn! Har aldri opplevd at kortlommene ligger over "myntpungen" før. Og i tillegg er hele den andre siden brukt til en slags "lomme" som jeg ikke skjønner hva er til! Kort og sedler ramler ut derifra. Så det kan ikke være det som er meningen. Så om noen har peil på hva dette er til, så tar jeg imot tips. Haha:)Anonymous poster hash: 6f493...6de I den lomma legger jeg kort/rabattkuponger/ting jeg sjelden bruker, samt sedler. Mynt har jeg aldri, det er for trangt rett og slett
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 "Lomma" på andre siden er til mobilen Anonymous poster hash: 2d225...f66 2
Adhara Skrevet 6. oktober 2014 #4 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg har samme lomme, bruker den til mobilen
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #5 Skrevet 6. oktober 2014 Hei dere! Jeg kjøpte meg ny Marc lommebok i dag, da min forrige var rimlig slitt. Likte utseende på denne, og endte da opp med denne. Men da jeg kom hjem og putta i kortene mine, syntes jeg det ble så "trangt" der hvor kronestykkene skal inn! Har aldri opplevd at kortlommene ligger over "myntpungen" før. Og i tillegg er hele den andre siden brukt til en slags "lomme" som jeg ikke skjønner hva er til! Kort og sedler ramler ut derifra. Så det kan ikke være det som er meningen. Så om noen har peil på hva dette er til, så tar jeg imot tips. Haha:)Anonymous poster hash: 6f493...6de Moteting er ikke ment for å være praktiske. Bruk nå heller pengene på nen praktisk lommebok og ikke merket bak den... Anonymous poster hash: 54ad2...dc4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #6 Skrevet 6. oktober 2014 Ohhh, varner kortet!! Lucky 😻Anonymous poster hash: c78cd...a79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå