AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Del Skrevet 4. oktober 2014 Noen som vet? Finner ikke noe på bankens nettside Anonymous poster hash: 9a474...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #2 Del Skrevet 4. oktober 2014 tror det ja. Anonymous poster hash: 20ab9...c61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasse1 Skrevet 4. oktober 2014 #3 Del Skrevet 4. oktober 2014 Ja, og så får du sikkert nytt kort i løpet av kort tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #4 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jobber i bank, og ja. Om du blir stressa kan du bestille deg nytt kort selv. Ellers bør det dukke opp et snart Anonymous poster hash: 870e7...0a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #5 Del Skrevet 5. oktober 2014 Nytt kort pleier å komme i god tid før eksisterende kort går ut på dato.Anonymous poster hash: e4425...08d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktusen Skrevet 7. oktober 2014 #6 Del Skrevet 7. oktober 2014 I banken min pleier mann å få nytt kort i midten/slutten av september for kort som går ut i oktober.. Hadde ringt banken å sjekket om nytt kort, kan ha skjedd en feil, borte i posten etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 7. oktober 2014 #7 Del Skrevet 7. oktober 2014 I banken min pleier mann å få nytt kort i midten/slutten av september for kort som går ut i oktober.. Når pleier kvinne å få nytt kort Deres bank da? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #8 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ja. Du får det nye kortet iløpet av en ukes tid. Anonymous poster hash: 5ef27...373 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #9 Del Skrevet 7. oktober 2014 Strengt tatt kan du bruke kortet i årevis etter at det har gått ut... Men ikke til netthandel og andre ting som krever at du oppgir utløpsdato. Men til handel i butikk, og uttak av penger virker det fortsatt. Anonymous poster hash: e9e65...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 7. oktober 2014 #10 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Strengt tatt kan du bruke kortet i årevis etter at det har gått ut...Men ikke til netthandel og andre ting som krever at du oppgir utløpsdato. Men til handel i butikk, og uttak av penger virker det fortsatt. Anonymous poster hash: e9e65...c84 Det funker ikke i butikken jeg jobber for hvertfall. Vi får opp en lapp på skjermen med teksten "kort utløpt - kontakt utsender". TS - som flere andre her sier, så funker kortet ditt fint ut oktober. Endret 7. oktober 2014 av Naken-Panda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #11 Del Skrevet 7. oktober 2014 Kortet virker vel ut måneden inntil du tar i bruk det nye kortet?Anonymous poster hash: b8651...fc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 7. oktober 2014 #12 Del Skrevet 7. oktober 2014 Kortet virker fint etter utløpsdato: Du kan bruke det både som isskrape, spattel, og til å skrape vekk størknet stearinsøl... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasse1 Skrevet 7. oktober 2014 #13 Del Skrevet 7. oktober 2014 Strengt tatt kan du bruke kortet i årevis etter at det har gått ut... Men ikke til netthandel og andre ting som krever at du oppgir utløpsdato. Men til handel i butikk, og uttak av penger virker det fortsatt.Anonymous poster hash: e9e65...c84 Nei, i de fleste banker blir utgåtte kort inaktive og du kan ikke bruke de etter utløp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #14 Del Skrevet 8. oktober 2014 Nei, i de fleste banker blir utgåtte kort inaktive og du kan ikke bruke de etter utløp. Merkelig, jeg har ett kort som har gått ut for 5 år siden, som jeg brukte senest ifjor... Mulig det da er fordi det ikke er erstattet med ett nytt kort. (Hår forsøkt å kontakte banken om at de ikke sendte ut nytt kort ved utløp av det gamle, men de gir bare "svada svar". Noe jeg alltid har fått når jeg kontakter kundeservice der. Er derfor jeg egentlig bare har faset ut kortet og benytter en annen bank.) Anonymous poster hash: e9e65...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasse1 Skrevet 8. oktober 2014 #15 Del Skrevet 8. oktober 2014 Merkelig, jeg har ett kort som har gått ut for 5 år siden, som jeg brukte senest ifjor... Mulig det da er fordi det ikke er erstattet med ett nytt kort. (Hår forsøkt å kontakte banken om at de ikke sendte ut nytt kort ved utløp av det gamle, men de gir bare "svada svar". Noe jeg alltid har fått når jeg kontakter kundeservice der. Er derfor jeg egentlig bare har faset ut kortet og benytter en annen bank.) Anonymous poster hash: e9e65...c84 Det er merkelig, da utgåtte kort bør bli avvist, uavhengig. Offline-terminaler ville kanskje ikke klart å fange det opp, men vi har ikke så mange av de lenger. Tør jeg spørre hvilken bank dette er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #16 Del Skrevet 9. oktober 2014 Det er merkelig, da utgåtte kort bør bli avvist, uavhengig. Offline-terminaler ville kanskje ikke klart å fange det opp, men vi har ikke så mange av de lenger. Tør jeg spørre hvilken bank dette er? Nordea Anonymous poster hash: e9e65...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #17 Del Skrevet 30. november 2017 Kan jeg bruke det gamle kortet før jeg får det nye? Utløp er i morgen, og nytt kort er på vei. Eller er det bare å ta ut tålmodighet, penger og storhandle med en gang? Anonymkode: a25b6...fd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #18 Del Skrevet 30. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg bruke det gamle kortet før jeg får det nye? Utløp er i morgen, og nytt kort er på vei. Eller er det bare å ta ut tålmodighet, penger og storhandle med en gang? Anonymkode: a25b6...fd2 Når kortet utløper vil det ikke lenger kunne brukes. Så du bør handle det du trenger og evt ta ut penger. Det nye kortet burde du i teorien allerede ha mottatt, så ring banken i morgen Anonymkode: 847c9...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #19 Del Skrevet 30. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Når kortet utløper vil det ikke lenger kunne brukes. Så du bør handle det du trenger og evt ta ut penger. Det nye kortet burde du i teorien allerede ha mottatt, så ring banken i morgen Anonymkode: 847c9...aef Beklager ser nå at nytt kort er på vei. Ta ut penger så du har noen dager Anonymkode: 847c9...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #20 Del Skrevet 30. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg bruke det gamle kortet før jeg får det nye? Utløp er i morgen, og nytt kort er på vei. Eller er det bare å ta ut tålmodighet, penger og storhandle med en gang? Anonymkode: a25b6...fd2 Du kan bruke det ut den måneden det går ut. i mellomtiden får du et nytt tilsendt:) Anonymkode: 99074...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå