AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Hvordan er kvaliteten på dette merket? Børstene? Øyeskyggene? Jeg ser det er veldig bra tilbud på siden nå. Anonymous poster hash: b66a9...0de
vimsefrøken Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg har bare testet en børste fra dette merket, den fikk jeg med gratis sammen med ett ukeblad, og faktisk er det en av de aller beste sminkebørstene jeg har, bruker den nå til countouring, men brukte den til Foundation før, men den begynner å se rimelig "trist" ut nå, og har ikke funnet akkurat maken til salgs noe sted dessverre.
Tanja2 Skrevet 30. januar 2015 #3 Skrevet 30. januar 2015 Jeg er superfornøyd med deres produkter! Elsker kostene, mascaraene, neglelakkene og alt annet! ANBEFALES VIRKELIG! De har alltid et gratis produkt man kan teste - og det er jo også veldig bra! LOVE IT!
Gjest irneh9 Skrevet 31. januar 2015 #4 Skrevet 31. januar 2015 Jeg bestilte nettopp koster fra makeup mekka! Kjøpte tilsammen 8 koster, og jeg elsker alle. Spesielt powderbrushen Har ikke prøvd noe sminke, men anbefaler kostene på det varmeste.
Gjest crazycatlady Skrevet 31. januar 2015 #5 Skrevet 31. januar 2015 Veldig fornøyd med alt jeg har prøvd derfra og dessuten er det DYREVENNLIG! Det er for meg viktigst av alt.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #6 Skrevet 31. januar 2015 Jeg kjøper mye fra Makeup Mekka og er fornøyd. Kostene er kjempebra, det samme er mascaraene, øyenskyggende holder bra, kajalene er like bra som det meste andre av billigere og dyrer merker, blushene, highlighter, øyenbrynspudder... Ja, i det hele tatt er det meste kjempebra! Anonymous poster hash: c458c...1a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå