Hasta vista Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 På mobilen min, er det slik at det koster penger med datagrafikk. Men hva om jeg kobler på det trådløse nettverket mitt med mobilen? Må jeg da betale for surfingen på mobilen?
Jacinta Skrevet 4. oktober 2014 #3 Skrevet 4. oktober 2014 Nei, det er akkurat det samme som når du bruker wifi på pcen.
Hasta vista Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2014 Det virker som kontantkortet ryker fortere uavhengig om jeg kobler til trådløst eller bruker mobilens internett.
Jacinta Skrevet 4. oktober 2014 #5 Skrevet 4. oktober 2014 Det virker som kontantkortet ryker fortere uavhengig om jeg kobler til trådløst eller bruker mobilens internett. Når du bruker trådløst bruker du ingenting fra kontantkortet, så den eneste forklaringen er at du bruker kontantkortet på andre ting.
Gjest brutal_mann Skrevet 4. oktober 2014 #6 Skrevet 4. oktober 2014 Det virker som kontantkortet ryker fortere uavhengig om jeg kobler til trådløst eller bruker mobilens internett. Da gjør du noe feil. Du kan jo slå av datatrafikk mens du er koblet til wifi, så er du 100% sikker.
Kamikatze Skrevet 4. oktober 2014 #7 Skrevet 4. oktober 2014 Ja, når du kobler til wifi, så gå inn på telefonen og slå av mobildata. Ellers kan det være mobilen prioriterer betalt trafikk via simkortet. Bruker du mye data, så skal du ikke bruke mobildata mue en dag, før du når maxtaket. Prøv å sjekke saldo noen timer etter at du sist brukte noe, og sjekk igjen etter en lengre wifi-periode, så finner du ut om kortet ditt blør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå