Gå til innhold

Blir det trekt fra kontantkortet om jeg kobler til trådløs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På mobilen min, er det slik at det koster penger med datagrafikk. Men hva om jeg kobler på det trådløse nettverket mitt med mobilen? Må jeg da betale for surfingen på mobilen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er akkurat det samme som når du bruker wifi på pcen.

Skrevet

Det virker som kontantkortet ryker fortere uavhengig om jeg kobler til trådløst eller bruker mobilens internett. :dry:

Skrevet

Det virker som kontantkortet ryker fortere uavhengig om jeg kobler til trådløst eller bruker mobilens internett. :dry:

Når du bruker trådløst bruker du ingenting fra kontantkortet, så den eneste forklaringen er at du bruker kontantkortet på andre ting.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Da gjør du noe feil. Du kan jo slå av datatrafikk mens du er koblet til wifi, så er du 100% sikker.

Skrevet

Ja, når du kobler til wifi, så gå inn på telefonen og slå av mobildata. Ellers kan det være mobilen prioriterer betalt trafikk via simkortet.

Bruker du mye data, så skal du ikke bruke mobildata mue en dag, før du når maxtaket. Prøv å sjekke saldo noen timer etter at du sist brukte noe, og sjekk igjen etter en lengre wifi-periode, så finner du ut om kortet ditt blør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...