AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg klarer ikke la vær! Jeg besøker siden hans opptil 10!!! Ganger for dagen! Jeg ser nå at jeg oppfører meg som en psyko, men hvordan slutte med dette? Har vurdert å blokkere, men skulle ønske han hadde blokkert meg! For man kan alltid avblokkere når man er altfor nysgjerrig! Nysgjerrigheten drepte katten, har dere hørt det uttrykket før? ☺️ Hjelp meg! Mannen er jo ikke helt god heller, med to dom på seg osv. Men likevel klarer jeg ikke kommer over det, søker og søker etter han. Har ikke følelser for han heller, så forstår ikke helt hvorfor jeg skal være så nysgjerrig! Anonymous poster hash: e6ed1...efa
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Slett facebooken din for en periode! Anonymous poster hash: 76626...856
zse09 Skrevet 4. oktober 2014 #3 Skrevet 4. oktober 2014 Forsøk med blokkeringen? Tar du vekk blokkeringen må du vente lenge med å blokkere på nytt og da er det kanskje ikke like lett å ta vekk blokkeringen?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #4 Skrevet 4. oktober 2014 Uff. Tenk om han finner ut at jeg blokkerte han, da må jo han begynne å lure på meg. Jeg tror jeg bare sette av en dato og fra den datoen skal jeg ikke gå inn på profilen hans mer. Kanskje det funker. HeheAnonymous poster hash: e6ed1...efa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå